min mor kan ikke acceptere det

Spørgsmål/debat vedrørende kolostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende kolostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om kolostomi og stomi
gæst

min mor kan ikke acceptere det

Indlægaf gæst » 28. nov 2008 00:45

Hej
Min mor er 61 år og fik i år en kolostomi efter en kræftoperation hvor størstedelen af tarmen også blev taget ud. Min mor gik og håbede på at hun kunne blive "normal" igen ved at få fjernet stomien, men lægen sagde at der var så lidt tarm at det ikke kunne lade sig. Min mor er en udenlandsk dame (pakistaner) og det er helt sikkert ikke noget man taler om. Det er kun mine søskende, min far og så min mor der kender til stomien, hun vil ikke have at nogen får det at vide. Jeg tror hun føler sig meget pinlig og uren og jeg er bange for at hun langsomt lukker sig meget inde.
Jeg vil så høre om der er kvinde fra dette forum, som bor i København/frederiksberg som måske kan tale med hende, jeg vil selvfølgelig også være der og oversætte. Fortælle hende at det er til at leve med, hun er normal.
Håber på lidt hjælp fra Jer alle sammen .....

Peter Sørensen

Re: min mor kan ikke acceptere det

Indlægaf Peter Sørensen » 28. nov 2008 13:10

Hej

Du kan ringe til mig ,så skal jeg nok formidle kontakt til en rådgiver.
telefon 3538 9148.
Hvis jeg ikke er ved telefonen kan du lægge navn og telefonnummer ,så ringer jeg tilbage til dig.
alternativt kan du sende mig en mail på nepe@privat.dk


Tilbage til "Kolostomi"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster