Jeg ville lige dele min og kærestens lykke med jer herinde, og sige tak for alle de gode råd og kommentarer ved mit tidligere indlæg - Kommentarer, som fik mig til at finde ro og give tingene tid!
Vi har kun vidst det i et par dage, så det hele er MEGET NYT, og er kun 5 uger henne.. Vi har forsøgt siden Januar, og med alt det vi har været igennem med min sygdom siden 2003, troede vi næsten ikke på, at noget så godt kunne lykkes for os!
Er der nogen herinde, der som jeg er gravide... og kan fortælle lidt om, hvordan graviditeten med pouch har været???!! Ved vi er forskellige alle sammen, men måske der er noget, jeg skal være ekstra opmærksom på... ellers kan forvente! Det er jo som sagt meget nyt... og jeg vil så gerne, at barnet har det bedst muligt.
Jeg har fået fjernet hele tyktarmen, og haft stomi... Stomien blev lukket juni 2009, og jeg har det rigtig godt! Jeg er tryg med min pouch, og sover igennem om natten. Har dog til tider lidt problemer med pouchitis, hvor det render lidt om natten... Nogen der ved, hvad man må ta' for dét under graviditet???
Har selvfølgelig en tid ved min kirurger i Århus senere på sommeren, men måske nogen herinde har erfaring med pouchitis under graviditet
Ville også bare dele mine glæde med jer... og vil MEGET GERNE hører hvordan andre har haft det, og flere gode råd!
Hilsen
Kakaofugl