jeg er ilieostomiopereret d 1-5-09
jeg har i et stykke tid haft ondt i maven (fra navlen og ud til højre side) når jeg hoster og hvis jeg skal løfte noget. var ved egen læge og fik et glas mandolgin tabletter.. maven føles oppustet og hård i højre side og jeg er mere træt end jeg plejer og min stomi er vokset i omkreds. I aftes opdagede jeg så at i selve stomien er der kommet en ekstra åbning hvor der kommer lidt afføring ud - det ser ud som en revne.
er der andre der har haft samme gener og kan fortælle mig om det er noget jeg skal reagere på.
mvh hannav
revne og smerter
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende komplikationer. Læs også COPAs artikel om komplikationer til stomi
Spørgsmål/debat vedrørende komplikationer. Læs også COPAs artikel om komplikationer til stomi
-
Chris
Re: rejse med stomi
Hej Hannav.
Er glad for at høre rejsen gik godt.
Hvis jeg var dig ville jeg få fat i en læge med det samme.
Jeg havde en revner for nogle måneder siden, uden afføring og den ville de checke med det samme.
Pøj pøj.
Mvh Chris
Er glad for at høre rejsen gik godt.
Hvis jeg var dig ville jeg få fat i en læge med det samme.
Jeg havde en revner for nogle måneder siden, uden afføring og den ville de checke med det samme.
Pøj pøj.
Mvh Chris
-
Peter Sørensen
Re: rejse med stomi
Hej Hanna
Jeg siger ligesom Chris, op til lægen ,ring til afdelingen så de kan bedømme hvad der foregår.
Jeg siger ligesom Chris, op til lægen ,ring til afdelingen så de kan bedømme hvad der foregår.