Vi er to sygeplejestuderende på 25 og 38 år, som er igang med at skrive bachelor omkring stomi og seksualitet.
I vores opgave bliver seksualitet ikke kun defineret som samleje, men også intimitet og det at være et andet menneske nær.
Vi har været inde på denne side og syntes i er rigtig gode til at hjælpe hinanden med de problemstillinger i har oplevet.
Vi søger 4-6 personer som kunne tænke sig, at være med til interview. Det kan være over tlf, eller hvis i har lyst at mødes.
Opgaven er meldt til datatilsynet, og oplysningerne vil selvfølgelig blive behandlet fuldt fortroligt og anonymt.
Håber at der er nogle som vil hjælpe os. :D
Hvis i har yderlige spørgsmål, så bare spørg. Eller er i interesseret i at deltage, så kan i også skrive på salling@forum.dk.
Mange Hilsner Anja og Gitte
stomi og seksualitet
Forumregler
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
-
Peter Sørensen
-
Anja
-
Stine Steffensen
- Kontakt:
Jeg ville være villig til at deltage i et interview
Jeg er 20 år og har haft stomi fra jeg var 12 år. Det er jo den uheldige alder lige op til man bliver teenager og skal prøve ting af, men synes nu jeg har gjort det godt.
Jeg har fast kæreste gennem 2 år, og er meget åben omkring min sygdom.
Jeg har accepteret den fuldt ud og ville aldrig skille mig af med den hvis jeg fik tilbuddet.
Hilsen Stine Steffensen
stinesteffensen1988@jubii.dk
Jeg er 20 år og har haft stomi fra jeg var 12 år. Det er jo den uheldige alder lige op til man bliver teenager og skal prøve ting af, men synes nu jeg har gjort det godt.
Jeg har fast kæreste gennem 2 år, og er meget åben omkring min sygdom.
Jeg har accepteret den fuldt ud og ville aldrig skille mig af med den hvis jeg fik tilbuddet.
Hilsen Stine Steffensen
stinesteffensen1988@jubii.dk
-
Anja
Tusind tak for jeres henvendelser, i har været fantastiske....
Vi har nu de kvinder vi skal bruge, men mangler stadig 1-2 mænd.
Vi ville være rigtig glade for, hvis der ville være nogle, der ville henvende
sig, så vores undersøgelse kunne blive så varieret som muligt...
Rigtig god weekend til alle...
Hilsen Anja.
salling@forum.dk
Vi har nu de kvinder vi skal bruge, men mangler stadig 1-2 mænd.
Vi ville være rigtig glade for, hvis der ville være nogle, der ville henvende
sig, så vores undersøgelse kunne blive så varieret som muligt...
Rigtig god weekend til alle...
Hilsen Anja.
salling@forum.dk
Tilbage til "Sex, samliv og graviditet"