pouch til april

Spørgsmål/debat vedrørende reservoir, J-pouch og andre former for pouch
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende reservoir og pouch - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikel om andre stomityper
kim1985

Indlægaf kim1985 » 27. maj 2008 23:09

Til Mikkel...

Er ked af du blev stødt... Kan også godt se problematikken i mit første indlæg... Men tænkte ikke over hvordan jeg skrev..

Men synes jeg har rodet bod på det ved at forklare mig så alle forstår hvad jeg mener...

Peter Sørensen

tak

Indlægaf Peter Sørensen » 27. maj 2008 23:53

Tak for din forklaring.

jeg tror at mange kan drage erfaring af dit indlæg, både din forklaring men også generelt.

Det burde nok være oprettet som en tråd for sig selv, omkring den information man modtager fra sundhedsvæsenet og i foraet.
Så det ikke fremgår som svar på et "gammelt" indlæg ,fra en der ønsker akutte råd og vejledning.

Det giver også et fingerpeg om at sproget betyder noget, når man indgår i en debat,som du også selv skriver.

Jeg håber at du får glæde af forummet ,samt at din forklaring får dæmpet gemytterne.

Gæst

Indlægaf Gæst » 28. maj 2008 16:32

kim1985 skrev: Til dem der mener jeg er et røvhul der generer.... i har misforstået mig helt.. eller også er i meget nærtagende..

Og jo... jeg har en stomi og har været igennem 3 operationer nu og får sat min stomi tilbage her i januar...

Undskyld mit sprog men jeg er 23 år og fra københavn... sådan snakker jeg bare... Har dog prøvet at beherske mig da jeg så de voldsomme reaktioner...

Tænk dog før du taler/skriver. Du har virkelig såret mig med dit sprog/attitude. Det har ikke en pind at gøre med om man er københavner eller jyde

jeg har fjernet tekst, i dette indlæg, og er af den mening at folks mening nu er hørt og der er ikke grund til at blive ved at diskutere eller kalde hinanden øgenavne osv.

(Peter Sørensen redaktør)

kim1985

Indlægaf kim1985 » 28. maj 2008 21:30

Gæst... Hvorfor er du blevet såret af mit indlæg.. Jeg træder ikke nogen over tæerne og et grimt sprog hører man i tv hver dag...

Jeg har sagt undskyld og så er mit indlæg heller ikke værre...

Lad det dog ligge... Vi er alle i samme båd så forstår ikke hvorfor man kan blive stødt...

Tilbage til "Reservoir- og pouch-operationer"