Søger personer med stomi i (Stor)København til inter

Få kontakt med andre som har stomi/reservoir eller andet.
Forumregler
Kig også forbi din lokalforening, hvis du ønsker kontakt med andre
Pernille Vergmann
Indlæg: 1
Tilmeldt: 27. jan 2015 17:57

Søger personer med stomi i (Stor)København til inter

Indlægaf Pernille Vergmann » 2. feb 2015 11:46

Hej alle i København og Storkøbenhavn

Jeg er ved at sætte mig ind i hvordan det er at leve med stomi. Det gør jeg i forbindelse med et projekt, som handler om at forbedre stomiposer.

Er der nogen af jer i København eller Storkøbenhavn, der har lyst til at mødes og tale med mig en times tid i løbet af denne uge (2.-6. februar)?

Det kan evt. også være i ugen efter (9.-13. februar). Jeg vil gerne komme hjem til jer.

Jeg har spørgsmål til hvad der er irriterende i hverdagen rent praktisk. Det kunne fx være om posen rent praktisk generer der hvor den sidder. Jeg har også spørgsmål til hvordan det er at indgå i sociale sammenhænge, fx hvordan det er at skulle skifte den hjemme hos andre, eller hvordan det er at gå i svømmehallen. Jeg ved ikke så meget endnu, og vil gerne lære mere.

Jeg arbejder for firmaet eye-d Innovation. Der kommer til at gå et godt stykke tid før vi har et færdigt produkt, men i får selvfølgelig lov at se resultatet. Projektets mål er, at skabe en stomipose, som bedre tager hensyn til jeres hverdag, og som er lækker at bruge. Præcis hvordan håber jeg, at I kan hjælpe mig med at afklare.

Ring eller send mig en mail, så kan vi aftale nærmere. Hvis du har nogen spørgsmål er du også meget velkommen til at ringe/skrive.

Venlig hilsen Pernille Vergmann

prv@eye-d.com
tlf. 22 54 84 72

Henning Granslev
Indlæg: 207
Tilmeldt: 6. jan 2004 01:13
Årgang: 1951
Stomi siden: 1973
Geografisk sted: Kolt, 8361 Hasselager

Re: Søger personer med stomi i (Stor)København til inter

Indlægaf Henning Granslev » 2. feb 2015 17:31

Hej alle personer med stomi i Storkøbenhavn

Pernille har kontaktet Stomiforeningen COPA og spurgt om lov til at efterlyse personer, der har lyst til at hjælpe med projektet om at forbedre stomiposer.
Jeg har ikke kendskab til, hvilken producent der kan være interesseret i projektet. Men det kan vel ikke være noget til hinder for at give sin erfaring videre om sine egne ideer til en bedre stomipose.
Personligt tænker jeg ofte, nu kan posen da ikke blive bedre. Jo, den kan den stadig. Af og til kommer der nye poser, som jeg syntes, er bedre end min gamle model.

Henning Granslev
Landsformand COPA
Henning Granslev


Tilbage til "Kontakt med andre"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster