Hej Louise.
Tak for dit svar.
Jeg havde også tænkt på det der med at vente med at stoppe helt med imodiun til testen viste positiv, vil prøve at se om jeg ikke kan få lægen med på det for som det ser ud nu så har jeg nok ikke mere end 25% chance for selv at kunne blive gravid, så det kan blive længe at gå uden medicin hvis det ikke lykkedes.
Og ja du har ret kan jo skrue mere op for HUSKen det er jo så uskadeligt og kun godt for maven
Jamen efter at have fået 4 omgange antibiotika på 5 mdr hvor den sidste kur skulle vare en mdr besluttede jeg mig for at søge andre veje. For sygehuset tænkte ikke i andre baner end bare at give mere og mere antibiotika. Så jeg kontaktede en klinik inde i Kbh som jeg havde hørt om der hedder Nordic clinic, hvor der er læger og diætister tilknyttet som tænker lidt anderledes. Så lige pt er jeg igang med en stivelsesfri kost. Det vil sige jeg spiser ingen kartofler, pasta, kogte gulerødder, rodfrugter, kornprodukter eller frugt og alm sukkerholdige ting. Men derimod får jeg en masse grønsager og masser af protein (kød og æg). Det er selvfølgelig svært at holde 100% for det kræver meget forberedelse og madlavning hele tiden men forsøger så godt jeg nu kan. Og indtil videre er jeg sluppet for smerte i pouchen og irritation, stort set ingen luft der genere og en fastere aff. Kan mærke med det samme de dage hvor jeg er træt og har arbejdet meget og måske ikke lige orker at så i køkkenet når jeg kommer sent hjem fra arb, hvor jeg så "synder" at så bliver mine mave oppustet og genere og giver tyndere aff. Men vigtigst af alt jeg har ikke haft nogen form for betændelse i pouchen siden så det er bare skønt
Udover det har de givet mig nogle urtepiller, probiotika og noget d-vitamin som er nemmere for min krop at optage.
Så jeg klør på og håber det var det sidste jeg har set til alle de gange med betændelse i pouchen.
Og held og lykke med jeres projekt baby håber det lykkedes for jer igen...
Hilsen Vibeke