Hvad for dybe tallerkener har I opfundet?!? Hvilke situationer har fået jer til at tænker, "Shit man, hvad fanden stiller jeg nu op med den lorte stomi?" Eller måske bare gange hvor i har tænkt "hæ hæ hvor er det bare fedt at jeg har stomi, de andre skal bare..?...!"
Lad mig komme med et eksempel og så håber jeg at der er andre der har lyst til at stille min nysgerrighed
"Hvad stiller jeg op med den lorte stomi"
Jeg stod for 6 år siden i butik. Sådan en lille legetøjs-rode butik i et center. Det var hverdag, så der var ikke så meget at lave - hvilket medførte at vi kun var mig på arbejde indtil kl 12.
Men det havde jeg gjort før, så NO problems
Jeg stod så der bag disken og kunne mærke at det begyndte at fylde lidt, og med det tynde out-put, begyndte det at blive ubehageligt.
Jeg venter 30 minutter mere og så kommer min redningskvinde (aka den anden medarbejder)
Jeg grib fat i mit skifte udstyr (pose og saks) lagde det i lommen og da jeg bukkede mig ned mærkede jeg den forfærdelige følelse af noget varmt og vådt langsomt drible ned af mit ben... Jeg så ned og til min store rædsel så jeg en plamage på højre side der langsomt bredde sig ned af mine bukser!! "SHIT" dækker ikke det jeg tænkte lige der
Jeg strøg ud på personaletoilettet (som ikke lå i butikken men ude blandt de andre butikker og kunder). Da jeg havde låst mig ude i boksen (den med lille håndvask - heldigvis) lynede jeg ned og så på "skaderne". Og ja... det var som jeg havde frygtet... Posens lukning (altså ikke oppe i pladen) sprunget læk og det værste, mine bukser var "sovset" ind fra liv til knæ...
Lige DER tænkte jeg: Hvad POKKER stiller jeg op med den lorte stomi og hvad fanden gør jeg!!??!!
Jeg hev så mine cowboybukser af, smed dem op i den lille håndvask og tændte for vandet og mens vandet vaskede den højre side af bukserne, skiftede jeg posen. Nu dryppede jeg da ikke mere derfra, men hvad skulle jeg nu gøre...? Jeg var i et center, fyldt med mennesker, helt uden bukser kun iført t-shirt, underbukser og kondisko...
Jeg sad der nok i et-to minutter og overvejede hvad jeg skulle... Så fik jeg den ide at hvis bukserne var ensfarvet ville folk ikke lægge mærke til at de var våde
Jeg smed altså bukserne helt op i håndvasken, tændte op for det varme vand og gjorde dem ensartet våde... Så vred jeg dem så godt jeg kunne og trak dem på.
Men mit dankort lå inde i butikken
Resten af historien er lidt uinteressant, for som i gættede (hvis I stadig læser med altså) så skiftede jeg på det først ledige toilet, fik stor ros af den anden medarbejder over valget og svor for mig selv at jeg aldrig igen ville prøve den slags
Men det kan man jo ikke gardere sig imod
Men hvad med jer? Har I også nogle historier I vil dele?? Kom frisk