Som altid kan i finde mine kontakt info under ungdomsgruppen
Hej.
Vi er her på Nordisk Film TV ved at lave en dummy på et nyt TV-program til TV2 eller TV2 Zulu, hvor vi leder efter en case med stomi.
Programmet som har titlen Go' Nat bliver en afstikker fra de eksisterende programmer Go'morgen Danmark og Go'aften Danmark.
Go' Nat sendes sent om natten og skal vise de indslag som ikke kan sendes på landsdækkende TV i normal sendetid, fordi de enten er for voldsomme, sjofle, underlige eller tabubelagte.
Vi ønsker at nedbryde grænser og tage emner op på en måde som man ikke har set før på dansk TV. Vi forsøger at nedbryde censuren og lave direkte fjernsyn uden den pænt pollerede berøringsangst som i dag præger mange TV-programmer (som bl.a. også Go'morgen og Go'aften Danmark).
Om cirka 2 uger optager vi vores dummy-udsendelse, hvor vi rigtig gerne vil lave et indslag om folk med stomi. Vi vil gerne interviewe en (gerne ung) case om, hvordan det påvirker ens liv at få stomi. Det skal være en person med en vis selvironi, da vi gerne vil have en munter udgang på indslaget fx i form af en komiker der giver gode råd til, hvordan man kan vende sin situation til noget positivt.
Kan I hjælpe med at finde en person der kunne være interesseret i deltage i en optagelse som denne, for at bryde tabu og lave spændende og underholdende TV på en smilende facon om et emne som normalt er svært at tale om?
Optagelserne foregår i Go'aften Danmarks studier på Hovedbanegården.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Mange hilsner
Roald Bergmann
Journalist & tilrettelægger
Go'morgen & Go'aften Danmark, TV2