Hej Kitte,
dejligt for dig at du allerede kan mærke en forbedring - så er der da lys forude!
Jeg har tidligere fået Humira, men det virkede - som så meget andet - ikke på mig. Da det var sidste forsøg på at holde sygdommen nede og det ikke virkede, endte jeg med en stomi, så jeg var knust da det ikke virkede... Men nu går det jo fint..
Jeg syntes også at det gjorde s***** ondt at få de sprøjter, så jeg kunne ikke gøre det selv. Så jeg var taknemmelig for at min kæreste ville gøre det!!!
Jeg har også fået methotrexat som også skal sprøjtes ind og det brød jeg mig absolut heller ikke om. Det gjorde dog mindre ondt end Humira'en...
Jeg nåede at få Humira i et par måneder og syntes ikke smerten blev mindre, men jeg fik også enten 3 eller 4 sprøjter hver gang... Kun den sidste gang gik jeg ned på 2...
Jeg ved godt det ikke er særligt opløftende at sidde og læse, men jeg vil mene at hvis det virkede, ville jeg sagtens kunne have holdt smerterne ud. Tror simpelthen at en kombination af udbrud og svækkelse + at skulle stikke sig selv var for TRÆLS når det ikke virkede..!
Håber det virker for dig!
Jeannie