singler med stomi...

Få kontakt med andre som har stomi/reservoir eller andet.
Forumregler
Kig også forbi din lokalforening, hvis du ønsker kontakt med andre
Reuter

singler med stomi...

Indlægaf Reuter » 3. okt 2010 19:23

Kontakt med andre singler med stomi gerne i aldersgr. 30-40 år ca. plus/minus bare der omkring :) :wink:
Jeg er selv en kvinde på 32år med min søn på 7år og jeg har Ileostomi (siden juni 2010) savner kontakt med andre singler, så skriv gerne;o) :P
ser frem til at hører fra jer;o)
mvh Litta :D

migo
Indlæg: 79
Tilmeldt: 16. mar 2010 14:30
Årgang: 1968
Stomi siden: 2009
Geografisk sted: Holte

Re: singler med stomi...

Indlægaf migo » 3. okt 2010 19:58

Hej Litta

Nu skriver du ikke hvor i landet du bor. Men hvis du er fra Københavns området, så har jeg inviteret til middag på torsdag ( viewtopic.php?f=13&t=1596 ). Og der er helt sikkert singler tilstede, mig selv inklusive :mrgreen:

Er selv 42 år gammel, ingeniør, og bor i Holte.
Har haft CU og Pouch siden '93. Permanent stomi siden sidste sommer.

I hvert tilfælde kan du kontakte mig på e-mail (ude til højre under bruger navn). Det der med privat chat på offentlige forums er jeg ikke meget for. og du har ikke slået din e-mail til.

mvh Michael

Tylle
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26. sep 2010 15:05

Re: singler med stomi...

Indlægaf Tylle » 3. okt 2010 21:14

Hej Litta.

Jeg er også single med permanent iliostomi. Er 32 år og bor i kbh. Jeg kunne også godt tænke mig kontakt med andre singler med stomi. Jeg har ikke kontakt til andre med stomi og siden min operation ( maj 2008 ) haft svært ved situationen. Jeg har derfor ikke fortalt mange i mine omgivelser at jeg er opereret. Nu efter snart 2,5 år har jeg nu modet til at møde andre og dele oplevelserne med.

Jeg har lige meldt mig til middagen på torsdag, hvis der er tilslutning :)

Håber du kommer :D

T

Gæst

Re: singler med stomi...

Indlægaf Gæst » 5. okt 2010 20:13

Hej Michael tak for din invitation men øv har desværre ik pt mod på at kører så langt omkring, :(
håber det blir bedre med tiden .... :wink:
I må ha en god aften og håber vi ses en anden gang :)
mvh Litta

Litta
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. okt 2010 19:27
Årgang: 1978
Stomi siden: 2010
Geografisk sted: sjælland

Re: singler med stomi...

Indlægaf Litta » 5. okt 2010 20:15

Gæst skrev:Hej Michael tak for din invitation men øv har desværre ik pt mod på at kører så langt omkring, :(
håber det blir bedre med tiden .... :wink:
I må ha en god aften og håber vi ses en anden gang :)
mvh Litta

ps er ik gæst var bare ik logget ind :lol:

Litta
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. okt 2010 19:27
Årgang: 1978
Stomi siden: 2010
Geografisk sted: sjælland

Re: singler med stomi...

Indlægaf Litta » 5. okt 2010 20:17

Hej Tylle, ja ku være hyggeligt at mødes men øv har desværre ik pt mod på at kører så langt omkring :(
Håber vi mødes en anden gang :) mvh Litta
Tylle skrev:Hej Litta.

Jeg er også single med permanent iliostomi. Er 32 år og bor i kbh. Jeg kunne også godt tænke mig kontakt med andre singler med stomi. Jeg har ikke kontakt til andre med stomi og siden min operation ( maj 2008 ) haft svært ved situationen. Jeg har derfor ikke fortalt mange i mine omgivelser at jeg er opereret. Nu efter snart 2,5 år har jeg nu modet til at møde andre og dele oplevelserne med.

Jeg har lige meldt mig til middagen på torsdag, hvis der er tilslutning :)

Håber du kommer :D

T


Tilbage til "Kontakt med andre"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster