Hej DL!!
Ja, har ikke så meget tid!! Så gøre de lige kort mens min lille fyr sover til middag!!
Men når du mener råd er det så ang. om at blive gravid?? Hvis ja, så ved jeg jo ikke om det fungere på den måde. Men før vi gik igang med projekt baby, snakkede jeg med min bedste veninde, hun er læge og hun fortalte mig noget som jeg tror hjalp os.
Det var at man ikke skulle gå så mekanisk igang med projekt baby altså man skulle have tiden til satdig at nyde hinanden og være sammen af lyst og ikke kun fordi man skulle "lave" en baby - hvis du forstår
Stress er en faktor som kan påvirke i den negative retning, når man ønsker at blive gravid. Men jeg ved godt at det er nemmere sagt end gjort. Du kan evt. tage en snak med din kirug og få nogen evt medicinske råd fra ham. Det kan jo være at man har meget arvæv og det kan også være til hinder for at man kan blive gravid.
Så ta en snak med de fagkyndige og jeg håber at mit svar måske hjalp dig lidt. Held og lykke med projekt baby
Så er lillemanden vågnet!! Så bliver nød til at smutte inden han vækker hele nabolaget
Hilsen
Cille