Hej Bang og Rune,
Tak for svar til jer begge.
Jeg har lidt flere spørgsmål!
Rune du skriver at du spiser HUSK. Skal det ikke være HUSK med kalk? Det special laves og det skulle være mere stoppende end alm. HUSK. Er der nogen af jer der har prøver HUSK i pilleform?
Jeg døjer ufattelig meget med svien og kløen bagi. Det var begyndt at blive bedre, men nu er jeg tilbage til søvnløse nætter pga. svien og smerte. Bruger/brugte i noget specielt mod det? Jeg kan ikke forstå det, da jeg har færre afføringer allerede men det svier helt vildt når jeg sidder på toilettet.
Er nogen af jeres afføringer også enormt larmende? Jeg håber virkelig det bliver anderledes, da jeg har svært ved at se mig selv gå på toilettet hos andre, hvis det skal lyde som det nogengange gør nu.
Bang - de opiums dråber er noget hospitalet anbefalede mig og det er også dem der udskriver dem. Jeg synes jeg har god effekt - prøv at høre ad. Når først mine morgener er overstået (nogengange 2-3 toiletbesøg kort efter hinanden) kan jeg forholdsvis nemt holde mig 4-5 timer. Efter frokost begynder der at komme lidt mere gang i maven.
Tager et toiletbesøg lang tid for jer, eller er det hurtigt overstået?
Jeg håber I har tid og lyst til at svare på lidt flere spørgsmål!
Mvh REH