Urostomigruppe for aldersgruppen 35-55 årige

Spørgsmål/debat vedrørende urostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende urostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om urostomi og stomi
Tine H

Urostomigruppe for aldersgruppen 35-55 årige

Indlægaf Tine H » 1. apr 2010 18:03

Jeg synes at kunne se, at der er en gruppe for stomiopererede i aldersgruppen 35 - 55 årige, men er der også en gruppe kun for urostomipatienter. Jeg synes, at savne en sådan. Vi er jo ikke så mange og kunne virkelig godt tænke mig at møde nogle ligestillede.

Venlig hilsen
Tine

Peter Sørensen

Re: Urostomigruppe for aldersgruppen 35-55 årige

Indlægaf Peter Sørensen » 1. apr 2010 20:46

Hej Tine

Der er en urostomi gruppe
http://www.copa.dk/lokal/urostomigruppen/

den er ikke aldersbestemt, det du har set med 35-55 årige er et tilbud om et weekends arrangement
Midt I Livet der afholdes i sep.

Interessegrupperne bortset fra ungdoms gruppen for 16-35 årige, er for alle stomister uanset alder.

Henning Granslev
Indlæg: 207
Tilmeldt: 6. jan 2004 01:13
Årgang: 1951
Stomi siden: 1973
Geografisk sted: Kolt, 8361 Hasselager

Re: Urostomigruppe for aldersgruppen 35-55 årige

Indlægaf Henning Granslev » 6. apr 2010 17:42

Hej Tine.

Der holdes et møde specielt for urostomiopererede lørdag den 11. september 2010 i Vojens. Her kan du møde ligestillede og udveksle råd og erfaringer om livet med en urostomi.
Der er to kontakterpersoner i urostomigruppen, som du kan ringe til, hvis du har lyst?
Vestdanmark: Anne Lise Hansen tlf. 74 52 00 91
Østdanmark: Lotte Andersen tlf. 45 85 64 56.
Det årlige møde i gruppen holdes på skift øst og vest for Storebælt.
Men jeg tror da helt bestemt, at du også kan møde en urostomiopereret til et lokalarrangement. Prøv at spørge din lokalformand, om der ikke er en urostomiopereret til stede, når du eventuelt deltager i et COPA-møde.
I næste COPA-blad vil der står mere om mødet lørdag den 11. september.

Hilsen Henning Granslev
Henning Granslev


Tilbage til "Urostomi"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster