Jamen det kan jeg da godt fortælle lidt om
Jeg skulle ha planlagt kejsersnit pga. stomien og mange fisteloperationer i mellemkødet... og skulle op og tale med overlægen på føde afd. 4 uger før termin, hvor vi skulle drøfte selve kejsersnittet og han ville ringe og spørge kollegaer til råds osv. som han sage vi har aldrig haft en som dig før ...
men skæbnene ville så at vandet gik 2 dage inden samtalen med ham og måtte så tage afsted til fødeafd. uden at vide hvad der ville komme til at foregå... ham overlægen var så ikke op arbejde den dag og hende lægen som stod for kejsersnittende den dag, kom og sagde direkte at hun ikke ville udføre det på mig, og fortalte stolpe op og stolpe ned om alle problemerne der kunne opstå... ( ikke vider betrykkende ) det hele bunder åbentbart i, at der er en masse arvæv inde i maven som de skal igenenm før de kan komme ind til barnet og de ikke kan vide hvor slemt det ar væv er, tarmene skal skæres fri for det ... især hvis man er skåret op lodret op over navlen...
Så jeg lagde med veer hele natten og fik ve hæmmende medicin indtil dagen efter hvor overlægen møder ind og jeg kommer for...
det første han sagde da han skar var hold da op en klup arvæv der er her og så gik han ellers i gange med at skære tarmefri det tog 28 min hvor de plejer at tage 4 min for at få barnet ud
men det gik godt og fik den dejligste lillepige ud født lidt for tidlig, men hun var helt perfekt
så det gik jo fint selvom det hele var lidt bøvlet og jeg nåede at blive meget nervøs