pårørende til stomiopererede

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Lenerose

pårørende til stomiopererede

Indlægaf Lenerose » 11. dec 2008 14:50

Jeg er gift med en mand, som snart skal have en stomioperation og vil defor gerne i kontakt med andre pårørende

Steen Samuelsen
Årgang: 1947
Stomi siden: 2007
Geografisk sted: Fredericia

Re: pårørende til stomiopererede

Indlægaf Steen Samuelsen » 11. dec 2008 20:59

Hej Lene

Hvis du i din profil åbner for PB (personlig besked) eller e-mail vil jeg sende dig telefonnummer til min kone.
Med venlig hilsen ;-)

Steen

Gæst

Indlægaf Gæst » 11. dec 2008 21:38

Lenerose skrev:Jeg er gift med en mand, som snart skal have en stomioperation og vil defor gerne i kontakt med andre pårørende

Hej Lene, min mand fik lavet ileostomi den 24 okt. efter at have haft CU i 1½ år. Jeg har også brug for nogen der er ved siden af.
Elisabeth

Steen Samuelsen
Årgang: 1947
Stomi siden: 2007
Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Steen Samuelsen » 12. dec 2008 10:25

Hej Elisabeth

Tilbudet gælder også dig, hvis du opretter dig som bruger og åbner for at jeg kan sende dig en personlig besked (PB), så kan du få telefonnummeret til min kone.
Med venlig hilsen ;-)

Steen

lenerose

Indlægaf lenerose » 15. dec 2008 17:29

Gæst skrev:
Lenerose skrev:Jeg er gift med en mand, som snart skal have en stomioperation og vil defor gerne i kontakt med andre pårørende

Hej Lene, min mand fik lavet ileostomi den 24 okt. efter at have haft CU i 1½ år. Jeg har også brug for nogen der er ved siden af.
Elisabeth

Hej Elisabeth.

Jeg glemte at skrive, at det er en colostomi, min mand skal have lavet. Men de dagligdags problemer er nok nogenlunde de samme. Så jeg vil gerne vide, hvilke begyndervanskeligheder, jeg skal være forberedt på, når min mand kommer hjem efter operationen.

Venligst

Lene

Tilbage til "Diverse"