pårørende til stomiopererede
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
-
Lenerose
pårørende til stomiopererede
Jeg er gift med en mand, som snart skal have en stomioperation og vil defor gerne i kontakt med andre pårørende
-
Steen Samuelsen
- Årgang: 1947
- Stomi siden: 2007
- Geografisk sted: Fredericia
Re: pårørende til stomiopererede
Hej Lene
Hvis du i din profil åbner for PB (personlig besked) eller e-mail vil jeg sende dig telefonnummer til min kone.
Hvis du i din profil åbner for PB (personlig besked) eller e-mail vil jeg sende dig telefonnummer til min kone.
Med venlig hilsen 
Steen
Steen
-
Gæst
Lenerose skrev:Jeg er gift med en mand, som snart skal have en stomioperation og vil defor gerne i kontakt med andre pårørende
Hej Lene, min mand fik lavet ileostomi den 24 okt. efter at have haft CU i 1½ år. Jeg har også brug for nogen der er ved siden af.
Elisabeth
-
Steen Samuelsen
- Årgang: 1947
- Stomi siden: 2007
- Geografisk sted: Fredericia
Hej Elisabeth
Tilbudet gælder også dig, hvis du opretter dig som bruger og åbner for at jeg kan sende dig en personlig besked (PB), så kan du få telefonnummeret til min kone.
Tilbudet gælder også dig, hvis du opretter dig som bruger og åbner for at jeg kan sende dig en personlig besked (PB), så kan du få telefonnummeret til min kone.
Med venlig hilsen 
Steen
Steen
-
lenerose
Gæst skrev:Lenerose skrev:Jeg er gift med en mand, som snart skal have en stomioperation og vil defor gerne i kontakt med andre pårørende
Hej Lene, min mand fik lavet ileostomi den 24 okt. efter at have haft CU i 1½ år. Jeg har også brug for nogen der er ved siden af.
Elisabeth
Hej Elisabeth.
Jeg glemte at skrive, at det er en colostomi, min mand skal have lavet. Men de dagligdags problemer er nok nogenlunde de samme. Så jeg vil gerne vide, hvilke begyndervanskeligheder, jeg skal være forberedt på, når min mand kommer hjem efter operationen.
Venligst
Lene