Jeg er en kvinde på 55 år fra Nakskov, som blev stomiopereret d.23.September på Næstved sygehus... Kolostomi ..da jeg har en kræftknude i nederste del af endetarmen...så min stomi er blivende.
Nu har jeg siddet og læst med herinde i løbet af dagen..og kan så se at alle i andre skriver en hulens masse forkortelser angående de stomier der er i har ...men det kan jeg slet slet ikke følge med i
Ved bare jeg er mægtig glad for at jeg fik min stomi...fordi jeg er blevet 110% smertefri og ligeså pillefri efter den operation....Indrømmer jeg var ved at gå i sort 3.diedagen efter operationen eller gjorde.....at jeg var parat til at tage op på 14. etage og hoppe ud fra taget...kunne slet slet ikke acceptere den stomi..
Har så en masse endnu jeg skal igennem ...Kemo..strålebehandling og operation ...men det tager jeg derfra...
Ellers er jeg en altid glad og positiv kvinde der altid har gang i et eller andet...Alt kreaitivt...tegne . male..håndarbejde..mit elskede kolonihavesommerhus ...keder mig med garanti aldrig...og min lille familie som består af mine 2 voksne sønner på 29 og 34 med dertilhørende dejlige skønne svigerdøtre..plus mine 3 elskede børnebørn på 3 - 6 - 9 år som er hele mit liv..de har og støtter mig 100% i alt ...
Ja det var lidt om mig..
Hilsen Safira