Dejlig familieweekend
Vi siger mange tak for snakke med jer alle , det er dejligt med mulighed for at mødes dejlig familie weekend med super god mad på Brandbjerg højskole gerne komme der igen.
Det gjorde stort indtryk med alle de forskellige historie om vores allesammen "usynlige handicap".
Jeg synes at det er en vigtig runde med vores historie hvor mange erfaringer kommer for dagen.
Jeg fik meget ud af det og følte dybt med jer, vi har været der med Mathias på 9 år, men idet det går langt bedre, kun ble om natten er det jo ingenting sammenlignet med 30 bleskift tidligere, hudproblemer, ilio-stomi ,alting bliver sat i perspektiv når jeg hører historierne fra jer.
Det er dejligt at opleve at det kan gå fremad når man måske ikke altid har synes det......
især en hilsen til jer der er der med det store plejejob med et hirschsprung barn ex. 20- 30 bleskift hudproblem pas på jerselv i er velkomme til at kontakte os for råd.
Jens og Lisbeth Mortensen Hinnerup v/Århus har Mathias på snart 10 år Hirschsprung 86 94 92 54