Hej Cilla og Steen,mange tak for jeres svar.
Det var faktisk også ironisk ment,da jeg skrev jeg måtte komme videre selv.
Ja jeg har spurgt en del ind til mad,men jeg" har brug for det",for at kunne komme videre.
Jeg vil også gerne turde,men når jeg kommer ud at spise,panikker jeg indeni.Kan ikke overskue maden....det er jo selvfølgelig fordi jeg "ikke har kontrollen" over maden,når kører igennem systemet.
Jeg var til fødselsdag hos min søster,og sad der og hakkede med mit medbragte kød osv. Jeg blev ked af det,bagefter,for hun gør alt for at jeg kan være med.Hun ved jeg har det svært,men jeg endte op med bare at spise mit eget mad.
Så det at jeg nu har smagt jordbær,agurk og tomater,er KÆMPE stort.
Så i må undskylde hvis jeg spør om nogle mærkelige ting med mad....men jeres svar har stor betydning for ,om jeg "tør" de ting jeg spør om.
Min mand købte en smooties med mælk og jordbær for min skyld,så jeg kunne starte med en mundfuld .Jeg så hende der blandede den,ikke skyllede skålen inden hun blandede den vi skulle ha.Og hende der købte inden os fik ananas i.Så jeg spurgte undskyldende om hun kunne være sød at lave en ny hvor skålen var blevet skyllet.
Og sådanne situationer vil jeg selvfølgelig gerne undgå.....og det kan jeg nu takket være cillas svar,at det er ok

Også tak til dig Steen for sparket bagi....jeg er på vej..langsomt,og ved det nok vil ta mig et års tid,men pyt ,hovedsagen er jeg kommer videre.
Vi vil gerne til USA næste år,men jeg er for stor en belastning for mine medrejsende pt.....så jeg kører på

Gn

P.s:Nu vil min com igen ikke acceptere mit "gn" som brugernavn..hmmm hvad sker der? Derfor må jeg så hedde" gæst gn". overvejer at finde et nyt navn.