Hej igen!
Jeg vil da lige sige tak til alle jer, som har givet gode råd vedr. svømmehal og hvilket udstyr der er bedst at bruge! - Jeg har netop omsider endelig været i svømmehal igen! (Efter et 8 mdr's langt helbredelsesforløb, ovenpå en omfattende operation i december, som bl.a. resulterede i min indlagte ileostomi!)
- For mig, har det hele tiden været det ultimative mål for mig og min helbredelse - den dag jeg igen kunne komme til at svømme igen! - Og jeg var jo så ret spændt på, hvordan det så skulle gå - med min nye situation og posen på maven!
- Jeg valgte at prøve en kombination af de forskellige råd jeg har læst om i forummet: Jeg skiftede min sædvanlige pose (en en-dels Assura Plus Hide- away, m. dobbelt kulfilter) sent om aftenen, dagen før - efter råd fra Peter, som mente at pladen så sad bedre fast - og klæbede så, for en sikkerheds skyld næste dag, "Sleek vandtæt fikseringstape" rundt om hele pladen - som en anden i forummet havde anbefalet! - Og det fungerede bare helt perfekt! - Der var overhovedet ingen problemer! - Jeg behøvede endda ikke engang at skifte posen bagefter (som jeg ellers var forberedt på) - den sad stadigvæk helt fast!
- Nu har jeg været i svømmehal to gange - og systemet virker altså bare helt perfekt!
Tusinde tak til jer alle!
k h Sanne & Stomy
Vedr. Svømmehal og poser
Forumregler
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Tilbage til "Leve med stomien"