Læge...

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Brugeravatar
Tinna
Årgang: 1972
Stomi siden: 2006
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Læge...

Indlægaf Tinna » 21. jun 2007 11:51

Hejsa

Jeg har en forspørgsel.
Er der nogen herinde som har en god praktiserende læge i Århus, og som vil fortælle mig hvem og hvor?

Jeg har en vældig sød læge, som når jeg ringer hjælper mig på bedste vis. Er jeg dehydreret, indlægger han mig til "optankning". Skal jeg have blodprøver taget kan jeg få det samme dag så jeg ikke behøver tage på hospitalet.
Men ellers specielt efter at han har fået beviser. Da jeg havde fået en komplikation efter en underlivsoperation, gik der 5 måneder inden der skete noget. Da min datters astma var af he***** til, mente han den var fint medicineret, hvorefter jeg fik hende på skejby sygehus af bagveje, og her fik en skideballe af rang og hendes medicin blev 3 doblet :shock: Nu her med min yngste datter, hun er født 10 uger for tidligt og har et sjældent handikap som følge heraf, Hende har han papir på har dette handikap, men indtil han fik dette var jeg da bare en hønemor, og nu hvor min datter ofte er syg var hans eneste kommentar, tror du ikke du beskytter hende for meget??? :shock:
Helt ærligt tror han at man bare får en handikap plads i en børnehave i Århus kommune hvis der IKKE er noget galt, eller at kommunen gider at bruge penge på at forsøge at behandle hende, med specialtræning, støttepædagog, og nu hvor vi er ved at finde ud af hvad hun skal er blevet klar over efter forskellige test af hende at hun skal i en specialklasse??? I øjeblikket er hun til undersøgelse for om hun enten er DAMP eller atypisk autist oveni hendes andre problemer...

Ja undskyld skulle vist bare have luft, jeg har simpelthen ikke energien til at skulle "bekæmpe" ham også, oven i alt det andet. Nogen der har nogle foreslag, så vil jeg meget gerne høre. Det er jo lidt frustrerende, med mindre at man kender lægen ved man ikke helt hvad man går ind til, og jeg gider heller ikke at blive ved med at skulle skifte læge, hvis i forstår.
Tinna

ursula
Geografisk sted: Holbæk

Indlægaf ursula » 18. jun 2008 22:19

Hej Tina du har det da hårdt det må være svært at håndtere det hele. Min datter bo i Århus og i kunne måske tale sammen da i har nogen problemer der line hinanden, så vis du vil kan du bare sige til, men eldres må du kunne få noget støtte fra famile huset, Ellers prøv at ringe til de andre læger i byen og snark med dem vis du så synes om en af dem så spør om de vil havde dig til pt. det gjore jeg da jeg skiftede læge.
Knus  
ursula

Tilbage til "Diverse"