Læs Samvirke - det nye maj nummer

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Henning Granslev
Årgang: 1951
Stomi siden: 1973
Geografisk sted: Kolt, 8361 Hasselager

Læs Samvirke - det nye maj nummer

Indlægaf Henning Granslev » 28. apr 2008 21:52

Hej alle

I det nye Samvirke - maj 2008 - er der 4 små historier om et liv med stomi. Der er 10 sider med foto og tekst, hvor 4 personer fortæller om deres oplevelse med at skulle leve med stomi.

Journalisten har været så flink at skrive adressen på vores hjemmeside.

Nu må vi så håbe, at det kan være med til at skabe lidt mere åbenhed om det at leve med stomi.

Mange forårshilsener

Henning Granslev. landsformand COPA :D
Henning Granslev

Perlen5
Årgang: 1982
Stomi siden: 2001
Geografisk sted: København

Super god artikel

Indlægaf Perlen5 » 1. maj 2008 10:05

Hej
Jeg vidste ikke at der kom en artikel om stomiopereret før min mor OG min svigermor ringede og sagde det.
Artiklen er meget fin, især er billederne flotte og jeg tror virkelig at det kan være med til at åbne op for det tabu der har været og er omkring det at have stomi. For os som har det, er det jo en helt naturlig ting, men når folk ikke ved hvad der er så synes de tit at det er noget enomrt ulækkert...
Personligt er jeg glad for artiklen, jeg vil gemme den og når jeg skal fortælle nye mennesker i mit liv at jeg har en stomi. Det vil helt sikkert hjælpe at jeg kan vise dem billederne + at de kan læse om andre der har det :)

lenette

Indlægaf lenette » 2. maj 2008 20:59

Hvor har du læst den artikkel ? er det i det nye stomi blad ? jeg har meldt mig ind for 2 mdr siden og har ikke helt fundet ud af hvor tid vi får de blade.
Jeg kom desværre til at smide det første ud, så jeg kan ikke se hvornår det næste kommer
Lenette

Peter Sørensen

blad

Indlægaf Peter Sørensen » 2. maj 2008 22:13

Hej

Det er i samvirke, brugsens medlemsblad.
http://www.fdb.fdb.dk/default.asp?id=1 som man også kan se her på nettet

Copa bladet kommer hver anden måned, det næste kommer i denne måned, midten af Maj

Mette_musen85
Årgang: 1985
Stomi siden: 2006
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Indlægaf Mette_musen85 » 6. maj 2008 10:48

det er dog alligevel det sejeste indlæg jeg til dato har set.
Der kan folk virkelig se og forholde sig til hvor lille en ting det egentlig er, og det er da tydeligt at der ikke er noget ulækkert ved stomi...
Og synes det er sejt gjort af de fire der har stået frem... Al respekt til jer...
Mette Kristensen

jk
Geografisk sted: Vestjylland

Indlægaf jk » 6. maj 2008 11:17

fuld respekt for den artikel og for de personer der har medvirket. Jeg vil dog rette en stor respekt til fotografen SIF der har formået at lave ikke bare et godt stykke profesionelt stykke arbejde men samtiddigt formået at lave billeder der skiller sig ud fra det alm. Sobert stykke arbejde,- godt gået SIF.
Venlig Hilsen JK-1958

Tilbage til "Diverse"