Hej alle
Jeg vil bare lige følge op på dette indlæg. Jeg ringede til vagtlægen igår og gik over til dem på Amager Hospital.Han sendte mig ned på skadestuen hvor vi sad nogle timer. Det der med vagtlægen er på mange måder problematisk. de sender en til nærmeste hopital og ikke nødvenigvis til der hvor man er kendt og hvor ekspertisen er. Først kom der en sygeplejerske og talte med mig og efter yderligere ventetid en læge som lyttede til mig. Hun kunne egentligt ikke rigtigt hjælpe mig . Hun konstaterede at mine tarme havde gode lyde og at jeg var næsten feberfri så det blev aftalt at jeg tog hjem og så natten an og at hun ville ringe til mig imorgen.(idag)
Al den her halløj med flytning, aloedrik trykken på maven, cykeltur til og fra hospitalet har åbenbart gjort noget for der er kommet gang i mit output. Der er kommet en god mængde inat og selv jeg har har koliklignende smerter indimelllem og en hård nat tror jeg at jeg er "helbredt" for denne gang. Jeg har stor stadigvæk stor ømhed i mavemuskulaturen.
Min output lugter ikke længere rådnet og gammel og jeg er begyndt igen at kunne genkende madvare fra tidligere måltider hvilket gør mig tryg. Dagen idag er gået med at drikke rigeligt og jeg vil prøve at få noget fornuftigt mad ned.
Skal man søge hjælpe når man har det sådan her ..? tja måske
Man skal ihvertfald lytte til sin krop hvilket undertegnede er god til ikke at gøre.
Hopitaler har været en for stor del af min dagsorden og jeg er temmelig sejlivet når det gælder undgå at komme i kontakt med dem.
Det var ihvertfald meget tryghedsskabende for mig at få at vide at det ikke var superakut.
Noget andet jeg så fik med hjem som bonusgave .. (ih tak.) var at lægen fandt et hul i bugvæggen omkring mit operationsar. Det har jeg set og det er i perioder meget fremme når jeg er udspillet. Det har været der siden min operation faktisk. Det hedder så en bugbrok.
Og nu ved jeg godt, kære venner, at der ikke er nogle læger tilstede, men er det her noget man skal tage dødalvorligt og smide flyttekasserne ud af vinduet og styrte ud på sin nedslidte hårdprøvet gamle Mustang cykel og vælte en af døren på stomiafdelingen?
Kan man la det være - skal man -? Er det her det de små læger i hvid galla også bare kalder en standard operation i småtingsklassen?
Mange hilsner
Brian