Hej
Som så mange andre stomipatienter, så døjede jeg meget med luft. Dette resulterede jo i, at posen pustede sig MEGET hurtig op. Det irriterede mig, at man hele tiden skulle på toilettet og tømme luften ud.
Samtidig har indholdet af posen også en meget skrap lugt, som blev på toilettet langt tid efter, man havde forladt det. Det syntes jeg tit var pinligt, hvis man er på offentlige toiletter, og der er kø. Denne person, som kom efter mig, måtte nærmest holde sig for næsen, for at holde stanken ud.
Ved en tilfældighed begyndte jeg at tage nogle naturpiller, som hedder "Tarm i form". Jeg tager en ca. hver tredje dag, og efter bare nogle få dage lugtede min afføring ikke mere. Og den daglige luft fra tarmen er radikalt formindsket.
Hvis I også er irriteret over disse ting, så er det et forsøg værd. Det virker i hvert fald for mig!
MVH
Mille
Mindre luft og ingen luftgener efter toiletbesøg
-
René Jensen
-
Peter Sørensen
købe tarm i form
Hej Henrik
Søg på tarm i form, så får du flere muligheder frem, hvor priser og oplysninger kan ses
venlig hilsen
Peter
Søg på tarm i form, så får du flere muligheder frem, hvor priser og oplysninger kan ses
venlig hilsen
Peter