Tillader mig lige at kopiere et arrangement fra Forsiden:
Kommende arrangement, som foregår den 23/11-2007 kl. 18:30
Afsæt nu en dag til at møde andre unge, fredag d. 23. november kl.18.30. Her er et tilbud I bare ikke må/skal gå glip af. Fredag d. 23. november klokken 18.30 står der biograf og cafétur, på programmet i Århus. Filmen vi skal se hedder Beowulf, vi skal se den i Cinemaxx, som ligger i Bruun`s Galleri. Cafeen vi skal på hedder Cafe Hollywood. Det hele ligger tæt på både banegården og rutebilstationen, og det er gratis - så der er ikke nogen dårlige undskyldninger for ikke at møde op. Lad os nu mødes så vi kan lære hinanden at kende, vi har jo meget tilfælles. Har du lyst til at melde dig til, så ring til mig inden tirsdag d. 19. november på tlf. 3162 6416.
Pernille Wormstrup
Biograftur i Århus
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
-
Mikkel Saugmann
- Geografisk sted: Århus
- Kontakt:
Jeg vil bare lige minde folk om biografturen i Århus
Indtil videre er det kun mig der er tilmeldt
(selvfølgelig sammen med Pernille
)
Skal du ikke med Mikkel? Nu du selv har fremhævet arrangementet på denne side
Er der ikke flere unge der vil med? Det skal da nok blive rigtig hyggeligt
Hilsen Louise
Indtil videre er det kun mig der er tilmeldt
Skal du ikke med Mikkel? Nu du selv har fremhævet arrangementet på denne side
Er der ikke flere unge der vil med? Det skal da nok blive rigtig hyggeligt
Hilsen Louise
-
Mikkel Saugmann
- Kontakt:
Louise PT skrev:Jeg vil bare lige minde folk om biografturen i Århus![]()
Indtil videre er det kun mig der er tilmeldt(selvfølgelig sammen med Pernille
)
Skal du ikke med Mikkel? Nu du selv har fremhævet arrangementet på denne side![]()
Er der ikke flere unge der vil med? Det skal da nok blive rigtig hyggeligt![]()
Hilsen Louise
Jo det kunne jeg da godt tænke mig,har bare glemt det
Hej Mikkel,
Super! Det er for COPA-medlemmerne, velsagtens både de med stomi og de med pouch. Jeg glæder mig til at høre mere om din pouch - skal jo selv snart have lavet en
Håber at flere unge melder sig til dette arrangement. En gratis biftur og efterfølgende hyggelig café, med mulighed for at snakke med andre der er eller har været i samme situation - det er da værd at prøve
Hilsen Louise
Super! Det er for COPA-medlemmerne, velsagtens både de med stomi og de med pouch. Jeg glæder mig til at høre mere om din pouch - skal jo selv snart have lavet en
Håber at flere unge melder sig til dette arrangement. En gratis biftur og efterfølgende hyggelig café, med mulighed for at snakke med andre der er eller har været i samme situation - det er da værd at prøve
Hilsen Louise
-
Mikkel Saugmann
- Kontakt:
-
Mikkel Saugmann
- Kontakt:
-
Mikkel Saugmann
- Kontakt:
Hej alle,
Jeg vil lige kort fortælle om, hvordan biografturen i Århus gik.
Vi var to "ældre"-voksne (altså ikke unge...) og tre unge, hvor tre af os havde stomi og to havde pouch. Vi startede ud med en tur i biografen,hvor vi så beowulf, og bagefter var vi på en nærliggende café. Her hyggesnakkede vi om både filmen, stomier og poucher, hvor de "gamle" tog tidligt hjem, og lod os unge snakke - og det blev faktisk sent, for der var så meget at snakke om
Det var virkelig befriende at mødes med andre, som kender til sygdommen, og har været igennem de samme ting som en selv.
Vi unge hyggede os så meget, at vi hurtigt blev enige om, at lave noget mere sammen. Derfor snakkede vi om at lave en bowlingaften engang i januar for de unge i Århus, og håber i den forbindelse, at flere unge i jylland vil med... Informationer om tid og sted kommer både på denne hjemmeside og i COPA-bladet.
Jeg kan kun sige, at der må være flere unge med enten stomi eller pouch, eller bare unge med medlemsskab af COPA, som har brug for en hyggeaften med andre unge i samme situation, og jeg håber virkelig at I kan og har lyst og mod til at komme med til bowlingaften.
Vi glæder os til at se dig!
Med venlig hilsen Louise
Jeg vil lige kort fortælle om, hvordan biografturen i Århus gik.
Vi var to "ældre"-voksne (altså ikke unge...) og tre unge, hvor tre af os havde stomi og to havde pouch. Vi startede ud med en tur i biografen,hvor vi så beowulf, og bagefter var vi på en nærliggende café. Her hyggesnakkede vi om både filmen, stomier og poucher, hvor de "gamle" tog tidligt hjem, og lod os unge snakke - og det blev faktisk sent, for der var så meget at snakke om
Det var virkelig befriende at mødes med andre, som kender til sygdommen, og har været igennem de samme ting som en selv.
Vi unge hyggede os så meget, at vi hurtigt blev enige om, at lave noget mere sammen. Derfor snakkede vi om at lave en bowlingaften engang i januar for de unge i Århus, og håber i den forbindelse, at flere unge i jylland vil med... Informationer om tid og sted kommer både på denne hjemmeside og i COPA-bladet.
Jeg kan kun sige, at der må være flere unge med enten stomi eller pouch, eller bare unge med medlemsskab af COPA, som har brug for en hyggeaften med andre unge i samme situation, og jeg håber virkelig at I kan og har lyst og mod til at komme med til bowlingaften.
Vi glæder os til at se dig!
Med venlig hilsen Louise
-
Mikkel Saugmann
- Kontakt: