Hej Mikkel,
Jo skal have lavet pouchen og en loopstomi først... Så endnu en stor operation venter

Men glæder mig helt vildt til engang i maj/april, hvor jeg forhåbentlig kan få loopstomien lukket, og få gang i pouchen
Til den tid er jeg færdig med specialet, og har god tid til at lære min pouch at kende, inden august, hvor jeg forhåbentlig har fået arbejde
Ved det tager lang tid at få sig vænnet til kun at skulle gå omkring 4 gange i døgnet, men jeg ved, at med min vilje skal det nok lykkes inden august
Har haft de "kampe" med maven hele mit liv, og har som regel vundet (dvs. har kunnet holde mig til det var passende at kunne gå på toilettet...), så er faktisk bare super spændt på fremtiden
Er pouchen bare som en indre pose? Jeg mener, når man skal på toilettet, sætter man sig så bare, åbner for slusserne så at sige, og i løbet at nul komma fem har man tømt sin pouch? Man skal ikke sidde og vente som i gamle dage med CU (hvor jeg kunne sidde på toilettet i rigtig lang tid, før jeg følte at nu var jeg tømt godt nok)?
Er pouchen på den måde faktisk som at have en pose på maven?
Venlig hilsen Louise