Det er ikke til at undgå at bemærke, at der er megen "gang" i kategorien "Ileostomi" end her (Kolostomi). Betyder det at kolostomi er nemmere at etablere, med færre komplikationer og nemmere at passe? Eller er det bare en tilfældighed, at der ikke er mange kolostomipatienter, der skriver med her?
Som allerede beskrevet i Præsentationen - er jeg selv en "uheldig" tarm-patient, der først nu, den 23. april kommer i ordentlige hænder på Hvidovre Hospital og derfor ved jeg fortsat ikke hvad jeg egentlig fejler og om jeg skal have en stomi eller ej (det tror jeg nu nok jeg gør).
På RAS har jeg overhovedet ikke modtaget nogen form for brugbar information og behandlingsplanen kunne heller ikke præciseres på trods af at man havde udtaget samfulde 4 hold biopsier og jeg har været hele turen igennem i adskillige scannere, ultralyd m.m. Alligevel kunne der ikke gives en afklaring på noget som helst hvorfor jeg mistede tilliden til stedets faglige kvalitet.
Jeg venter nu på at komme til forundersøgelse på Hvidovre (tak Peter
Men indtil videre har jeg bidt mærke i at der er meget længere mellem kolostomi-beretninger end ileostomi og derfor mit spørgsmål - hvis der er nogen der kan svare... På forhånd tak