Cafemøde

Spørgsmål/debat vedrørende andet som ikke kommer ind under andre kategorier.
Herunder påklædning
Forumregler
Find mere information i COPAs brochurer. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
Gurli

Cafemøde

Indlægaf Gurli » 7. apr 2007 21:46

Øv, øv og atter øv.

Jeg har lige set, at der er cafemøde den 18/4, men det var dog et rigtig dårligt tidspunkt, man har jo ikke en chance for at nå det efter arbejdstid :cry:

Hilsen
Gurli

birgitte steffensen
Kontakt:

Indlægaf birgitte steffensen » 8. apr 2007 00:07

Ja rigtigt ærgerligt at man ikke kan deltage på copa`s arrangementer, når man har et job, men nok svært at tilfredsstille tror jeg eller? :?

Peter Sørensen

cafemøde

Indlægaf Peter Sørensen » 8. apr 2007 01:10

Hej til jer der synes det er ærgerligt med et møde i arbejdstiden.
Undskyld at jeg øffer lidt, :oops: men jeg kan ikke lade være.

I snart 10 år har vi i København Frederiksberg kommune og i hele Storkøbenhavn, forsøgt at få en dialog med medlemmer omkring, hvad vi skal mødes om, hvornår vi skal mødes, og om der var et udækket behov, for 20-60 årige.
Sidst valgte vi at skrive ud til alle medlemmer der var født efter 1960 og vi fik 2 svar retur, så der er ikke et behov eller ønske om at mødes ,må vi så udlede eller ?
Stomidagen 8/10 2006 hvor man kunne komme og møde rådgivere, globetrottere og stomisygeplejerske og Karin Bonnesen ,der laver tøj til stomiopererede kvinder, dukkede der i princippet kun medlemmer op der var gamle i gårde.
Der er ikke noget vi hellere vil end at følge behovene,og medlemmernes ønsker, men helt ærligt, generalforsamlinger på Lørdage, gratis ture med bus på virksomhedsbesøg, på hverdage ,er der og har der ikke været tilslutning til, vi kan ikke forsvare , at betale for lokaler og bede en foredragsholder møde op ,hvis der kun er en lille tilslutning.
Og dog de gamle medlemmer :) har meldt sig til, og som jeg før har skrevet og opfordret til ,er der plads til alle, uanset alder men det kræver at man kommer ud af busken.

Du har som medlem af Copa altid ret til at kontakte din lokalfomand , involvere dig, komme med forslag ,og kritik det er jo præcis det der skal gøre at en forening udvikler sig, lever og er til for medlemmerne.

Tilbage til "Diverse"