Super arrangement Hotel Vojens 10- 11. september

Spørgsmål/debat vedrørende urostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende urostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om urostomi og stomi
niels j
Indlæg: 5
Tilmeldt: 7. feb 2009 15:08

Super arrangement Hotel Vojens 10- 11. september

Indlægaf niels j » 21. sep 2010 06:51

Jeg vil gerne takke Copa (Anne Lise Hansen) samt "pigerne" fra ConvaTec, og foredragsholderne for en hyggelig dag, (jeg kunne desværre kun deltage om lørdagen). Det var mit første møde i Urostomigruppen (jeg blev opereret sep. 2008 breckerblære). Jeg havde det rigtigt godt med for 1´gang at sidde sammen med og ved siden af en urostomist, vide at sidemanden var "i samme båd" som mig og kunne tale frit uden at belemre nogen med min personlige hygiejne. Desværre var vi kun 13 sjæle. Jeg kan kun opfordre til at I andre urostomister møder frem, når muligheden er der. Det er rart at kunne snakke med andre og vide man bliver forstået.
Vi er nok slemme til at finde vores egen rytme, med poseskift m.m., og det er helt fint, vi skal bare huske på at hele tiden kommer der nyoperede til som også har de samme begynder vanskeligheder vi havde. Jeg viste ikke hvor meget det betød for mig før nu, at jeg tog mig sammen til at tage fri fra arbejde denne lørdag og køre helt til Vojens og tilbage igen til Nyborg. En stor tak til Svend Mortensen der kom helt fra Hellerup som standin og holdt et formidabelt foredrag på 1 time.
Tænk lige over det kære venner. Mvh venlig hilsen Niels J.

Tilbage til "Urostomi"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster