Så skete det

Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om ileostomi og stomi
Mikkel Saugmann
Indlæg: 119
Tilmeldt: 19. mar 2007 17:30
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Så skete det

Indlægaf Mikkel Saugmann » 11. apr 2007 16:12

Hey alle..

Jeg har været inde på Århus Amtssygehus THG, og der blev vi enige om jeg skal have mig en Loopstomi, så det er jeg rigtig glad for nu når det skulle være :) Jeg har desværre ikke fået en dato endnu, men engang i Maj snakkede han om..

Peter Sørensen

godt der er lagt en plan

Indlægaf Peter Sørensen » 11. apr 2007 23:06

Hej Mikkel

Det er altid rart at man ved der kommer til at ske noget, så er det bare at vente på datoen, og den tid kan være lang, det er vi vist flere der kan snakke med om :)
loop ileostomi, svarer i det store hele til almindelig ileostomi, og de ting der gør sig gældende omkring pasning af den, vil du få forklaret af stomisygeplejersken, hun er nok den vigtigste person du kommer til at møde ,hvad det angår, og du skal vide at hun er der for din skyld.
Det eneste hun ikke kender til er hvordan det er at leve med en pose på maven, men der kan du bare spørge løs, der findes ikke "dumme" spørgsmål.

Mikkel Saugmann
Indlæg: 119
Tilmeldt: 19. mar 2007 17:30
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: godt der er lagt en plan

Indlægaf Mikkel Saugmann » 12. apr 2007 08:20

Peter skrev:Hej Mikkel

Det er altid rart at man ved der kommer til at ske noget, så er det bare at vente på datoen, og den tid kan være lang, det er vi vist flere der kan snakke med om :)
loop ileostomi, svarer i det store hele til almindelig ileostomi, og de ting der gør sig gældende omkring pasning af den, vil du få forklaret af stomisygeplejersken, hun er nok den vigtigste person du kommer til at møde ,hvad det angår, og du skal vide at hun er der for din skyld.
Det eneste hun ikke kender til er hvordan det er at leve med en pose på maven, men der kan du bare spørge løs, der findes ikke "dumme" spørgsmål.


Tro mig jeg skal nok få spurgt en hel masse! Hehe! Jeg glæder mig bare til at få mit liv igen. Men nu skal jeg kun gå med Stomi i 3 måneder, det sagde han i hvert fald fordi jeg er i så 'god stand' :)

Mette
Indlæg: 33
Tilmeldt: 31. jan 2007 16:04
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlægaf Mette » 12. apr 2007 12:06

godt at høre der er sket noget. Held og lykke med det hele.

Mette


Tilbage til "Ileostomi"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst