Jeg fik i slutningen af april lavet en illeostomi efter ca 4 års sygdom. Her midt november fik jeg så fjernet endetarm samt et ret groft fistelsystem der gik op den anden side af min bækkenbund (vi gør det vel ordentligt når nu vi er i gang ik'? *G*)
Jeg ved godt at det er meget individuelt hvor længe man er om at komme sig, og det ser desværre ikke helt ud til at jeg skal nemt igennem det.
Men mit spørgsmål er så alligevel...
Kan det virkeligt passe at jeg stadig skal døje sådan?
Jeg er så træt (har døjet meget med træthed efter jeg blev syg) jeg sover til langt op af formiddagen, den bliver gerne både 12 og 13 inden jeg vågner, og dette fordi der kommer nogen og ser til mig (bla sikre sig at jeg kommer op) men jeg sover fra tlf og det hele. Min medicinske læge ringede til mig idag kl 12:15 både på min hjem tlf samt min mobil, min mor havde ringet ½ time før ingen af dem hørte jeg. Min medicinske læge havde så indtalt en besked på tlf svaren hvor hun bla sagde at kirugerne jo sagde at operationen var gået godt og at jeg havde det godt...
Skal nok lige nævne at jeg efter operationen, måtte overnatte på intensiv, have to blodtransfusioner og var (alt det smertestillende gør at jeg er længe om at vågne det er deleme noget af en brandert jeg får) 4 dage om at vågne. Da jeg så vågnede kastede jeg alt op både mad og væske. Der gik omkring 14 dage fra operationen inden jeg begyndte at kunne spise bare lidt igen og synes nu at det går rimeligt.
Jeg kan ingenting, har været en lille tur i centeret, men kunne kun fordi at jeg havde min mor under armen (det tager kun 5 min at gå derover) Hele min dag går med at sidde her eller foran tv'et. Ja undskyld jeg vil ikke lyde negativ, jeg har jo klaret alt dette med mottoet : kan jeg grine bare en gang om dagen, så har det været en god dag, men jeg er simpelthen ved at blive skør. Og jeg er ked af det. Føler mig virkeligt drænet.
Er det min tålmodighed som virkeligt skal til at stå sin prøve, eller tager det forholdsvis lang tid for mig?