Hip Hip Hurra.

Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om ileostomi og stomi
secher
Indlæg: 14
Tilmeldt: 24. jan 2010 23:53
Årgang: 1984
Stomi siden: 2010

Hip Hip Hurra.

Indlægaf secher » 29. jan 2013 13:59

Hej Alle.

Som overskriften lyder så kan jeg i dag fejre at der er 3 år siden jeg fik anlagt min "tut". Det har været den bedste beslutning jeg har truffet efter at have døjet med MB i 4 år for inden. Jeg vil også benytte lejligheden til at fortælle hvor godt det er gået mig siden.

Altså den 29-1-10 (her er jeg 25 år) fik jeg min ileostomi og havde selvfølgelig en lang periode hvor jeg var ked af det og synes det var en kamp at skulle vænne sig til " den der ting på maven", men jeg kæmpede og begyndte at gøre de ting jeg ikke kunne før, ride stævner, tage på længere ture, tage i svømmehal/motions center og have et normalt sexliv igen.

Den 24-12-10 frier min kæreste så til mig :D :D :D :D

Den 24-3-12 Bliver vi gift og havde den flotteste kjole på og havde ingen problemer med stomi eller noget.

Den 26-3-12 Står jeg med en positiv graviditetstest i hånden :D :D

Den 25-11-12 Kommer vores smukke søn William til verden, har haft en god graviditet selvom jeg fik Humira indtil jeg var i uge 26. Sygdommen eller stomien har heller ikke voldt problemer hverken under graviditet eller fødsel (fødte vaginalt)

Nå men ville også bare lige fortælle hvordan det er gået mig de sidste 3 år.

Hilsen Line.

Hvis der er spørgsmål til det ene eller andet, svare jeg gerne

Steen Samuelsen
Indlæg: 355
Tilmeldt: 13. sep 2007 14:39
Årgang: 1947
Stomi siden: 2007
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hip Hip Hurra.

Indlægaf Steen Samuelsen » 29. jan 2013 18:05

Godt gået. Keep Smiling :D
Med venlig hilsen ;-)

Steen

Conni
Indlæg: 30
Tilmeldt: 10. jan 2013 20:56

Re: Hip Hip Hurra.

Indlægaf Conni » 30. jan 2013 19:06

:D Rigtig hjertelig tillykke til dig.

Hvor er det dog dejligt at hører, at du har et fantastisk liv.Oftes er det jo de negetive oplevelser der deles, men hvor er det vigtigt at fortælle de gode historier :D

Hilsen fra en glad og tilfreds ileostomist


Tilbage til "Ileostomi"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster