hjæææææælp

Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om ileostomi og stomi
Gæst

hjæææææælp

Indlægaf Gæst » 18. nov 2011 23:37

hjæææælp
jeg fik stomi nu for 2 måneder siden og har været indlagt et par gange siden pga. smerter men de kan ikke finde ud af hvad det er der giver smerter. jeg er blevet fejlop. 2 gange den ene gang hul i livmoder og den anden hul p tarmen = ilostomi.
De smerter jeg har er mange smerter i mellemgulvet, underlivet føles som nåle der stikker.gør ondt når jeg tisser, kvalme, bøvser, brændende/rendende smerte hele vejen igennem maven.

hjælp er der andre der kender til det har i forslag på hvad det kan være kan snart ikke holde det ud mere

Peter Sørensen

Re: hjæææææælp

Indlægaf Peter Sørensen » 19. nov 2011 01:50

Kære gæst

der kan være rigtig mange årsager til symptomerne/komplikationerne, og det er absolut ikke almindelige symptomer du beskriver, ileostomien er et resultat af dine operationer og ikke årsagen til smerterne.

Du er nødt til at slå i bordet og evt. blive indlagt igen for at blive udredt, så man kan finde en årsag og en mulighed for behandling.

hvis dine smerter er uudholdelige må du kontakte lægevagten og blive indlagt, for det er ikke normalt.
Din praktiserende læge kan henvise dig til et andet sygehus, hvis du ikke føler du bliver behandlet optimalt ,der hvor du er nu.

håber du finder en løsning, for jeg tør ikke byde ind med årsager.

Tilbage til "Ileostomi"