ny med stomi

Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om ileostomi og stomi
Marianne Andersen

Re: ny med stomi

Indlægaf Marianne Andersen » 6. aug 2012 13:36

Kære dig.
Det er godt med copas netværk, men her skal du skrive alle dine spørgsmål ned og spørge din læge på Rigshospitalet. De har den fornødne erfaring til at kunne give dig de rigtige svar.
Mennesker er meget forskellige, det er reaktionerne også.
Jeg ønsker dig held og lykke med det fortsatte forløb.
Hilsen
Marianne..

mfj74

Re: ny med stomi

Indlægaf mfj74 » 7. aug 2012 00:33

Hej Marianne

Jeg har spurgt lidt ind til nogle af spørgsmålene, men jeg synes ikke rigtig at jeg har fået nogle brugbare svar. Lægerne siger at det jo er meget forskelligt fra patient til patient, og det ved jeg da også godt. Men jeg vil gerne være lidt forberedt på, hvad jeg måske kan forvente og hvordan det er gået andre i lignende situationer. Jeg ved ikke om det er fordi jeg har haft så mange komplikationer at de ikke vil melde mere klart ud. Jeg har jo før været forberedt på at nu ville det hele gå godt og så gik det af lige vel galt.

Jeg er begyndt at skrive de spørgsmål ned der løbende falder mig ind. He he, det ender med at lægen må aflyse resten af dagens aftaler inden jeg får svar på alle mine spørgsmål.

Mvh Mette


Tilbage til "Ileostomi"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster