Kvalme

Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om ileostomi og stomi
Marianne
Geografisk sted: Holte

Kvalme

Indlægaf Marianne » 28. aug 2009 21:03

Hallo derude.Er der nogen af jer med stomi som kender til kvalme? Jeg har haft kvalme
i en uge nu og føler mig rigtig skidt tilpas. Er meget træt og har hovedpine. Stomien fungerer
som den plejer. Har I et bud på hvad det kan være? Har selvsagt ikke rigtig lyst til at spise, men
gør det lidt alligevel...... Har prøvet at passe mit job men måtte melde mig syg for 2 dage siden.
Hilsen Marianne

Peter Sørensen

Re: Kvalme

Indlægaf Peter Sørensen » 28. aug 2009 23:54

Hej Marianne

Jeg tror ikke det har noget med stomien at gøre.
Der kan være rigtig mange årsager, kvalme relateret til stomi vil oftest være på grund af tarmstop/fiberprop, og det tyder det jo ikke på, når den fungerer som den plejer.
Jeg tor heller ikke at det er en mavevirus, når du ikke har diarre samtidigt,så du er nødt til at konsultere en læge , for at finde årsagen.

God bedring

Marianne
Geografisk sted: Holte

Indlægaf Marianne » 6. sep 2009 18:34

Hej Peter.
Fik vidst ikke lige sagt tak for dit svar :( Det viser sig at jeg har et lille mavesår :? hvilket jo intet har
med stomien at gøre. Er nu i behandling for det og det går lidt bedre med kvalmen men har stadig ondt...

Peter Sørensen

Indlægaf Peter Sørensen » 6. sep 2009 18:44

Tak for tilbagemeldingen, god bedring.

Tilbage til "Ileostomi"