Hej alle...
Jeg er en pige 31år, som har mc
Jeg har haft udbrud konstant de sidste 3 år.. Jeg har prøvet alt medicin men intet har hjulpet
Nu er det så besluttet at jeg skal have lavet stomi i januar eller februar...
Jeg vil spørge jer om hvor længe man er indlagt efter operationen??????
på forhånd tak
strands
Når man skal have lavet stomi..
Re: Når man skal have lavet stomi..
Hej strands
Det er meget forskelligt, alt fra 3 dage til 10 dage falder indenfor normalen ved planlagte operationer.
Det der spiller ind er din tilstand før operationen, om der skal fjernes syg tarm ved samme operation, om man kan lave det som kikkert eller åben operation,så du er nødt til at tale med kirurgen om hvad du skal forvente vedr. operationen og hvor længe du skal være sygemeldt bag efter.
Det er meget forskelligt, alt fra 3 dage til 10 dage falder indenfor normalen ved planlagte operationer.
Det der spiller ind er din tilstand før operationen, om der skal fjernes syg tarm ved samme operation, om man kan lave det som kikkert eller åben operation,så du er nødt til at tale med kirurgen om hvad du skal forvente vedr. operationen og hvor længe du skal være sygemeldt bag efter.
Hej igen..
Tak for svaret
Jeg ved at de skal fjerne hele min tyk tarm, og noget af min tyndtarm.
Og jeg ved at det er en åben operation jeg skal have..
Jeg ser tiden an
Strands
Tak for svaret
Jeg ved at de skal fjerne hele min tyk tarm, og noget af min tyndtarm.
Og jeg ved at det er en åben operation jeg skal have..
Jeg ser tiden an
Strands
Jeg har været igemmen den samme operation som du skal have lavet du skal nok regne med mindst 14 dage. Jeg fik min for 6 år siden og det går godt, Håber du må komme godt igemmen operationen held og lykke
Hej igen..
Tak Jytte, jeg håber alt går godt det kan kun blive bedre
Hilsen Strands
Tak Jytte, jeg håber alt går godt det kan kun blive bedre
Hilsen Strands