MEN - jeg har stadig nogle specifikke spørgsmål ang. operationen hvor endetarmen fjernes men hvor ringmusklen bevares.
Spørgsmålet er: hvordan lukkes man sammen i måsen? Bliver man syet indefra så numsehullet stadig ligner sig selv udefra? Evt. som en lille navle? Og hvis dette er tilfældet - hvordan er følelsen så i numse-området? Bliver alle nerver deaktiverede eller føles det stadig normalt på/omkring ringmusklen? Kan der sidde en stikpille fast?
Eller - foregår sammenlukningen på en sådan måde hvor man trækker hud hen over ringmusklen - så at sige? Forstået på den måde, at der ikke længere er hul noget sted - men at området kommer til at ligne mellemkødet. Med brug af en maler-analogi: bliver man spartlet helt ud og gjort glat? Og i dette tilfælde - kan man så stadig mærke ringmusklen bag den udglattede nye hud, eller er der helt slukket for følelserne i området?
Det drejer sig om, at området er følsomt og giver en ekstra bonus ved berøring under sex. Og jeg ville blive ked af, hvis denne mulighed ikke eksisterede i fremtiden.
Mvh. Rune V. Sommer.
Jelling
Skriv eller ring hvis du kender til denne specifikke operation og har uddybende kommentarer. Jeg får ikke selv ringet