Jeg synes lige jeg vil dele en fantastisk god oplevelse for jer. Som nogen sikke her læst tidligere, så har jeg haft en del problemmer med min ileostomi bla. smerte, blodprop tilbagevende sygdom ( mb chron). Jeg har tit været led og ked af min stomi, har kaldt den en masse ting man ikke må skrive herinde. Men så i sidste uge besluttet jeg mig for at det skulle være slut, min stomi skulle leve med mig og ikke omvendt, nu havde jeg gået og været flov over den og gemt mig for andre siden januar 2010.. Jeg har igennem mit arbejde får mulighed for at gå til motion og derved fået lagt et træningsprogram. Jeg var afsted for første gang i fredags, træningen gik okay ( har vist et lavt kondital af en på 25år) men da jeg så skulle i bad, blev jeg noget nervøs, viste ikke hvordan jeg skulle gemme mig, men så tænkte jeg at jeg er jo ligesom alle andre og det er jo bare en lille pose der sidder på maven, så derfor traskede jeg i bad med alle de andre, der blev selvfølgelig kigget noget, men det rørte mig ikke. Jeg var så pavestolt da jeg gik derfra og det har bare givet mig mod på mere, og skal da også ned og træne i dag.
Så til alle jer andre, overvind jeres største frygt og giv den gas... Vi er ligeså normale som alle de andre...
Håber i Vil få en dejlig dag, det ved jeg at jeg får
Mange knus Line Secher