Har meget brug for hjælp!!! Jeg har morbus chrom og fik i den forbindelse fik jeg for 2½ år siden en ileostomi. Det har altid fungeret fint for mig og jeg har ikke haft problemer med min plade eller haft brug for hjælp af min stomi sygeplejerske andet end i starten. Nu er jeg så for tre uger siden blevet opr. igen da min morbus chrom var blusset op igen. Jeg fik fjernet mere tarm og anlagt en ny stomi. Nu er mit problem at jeg blir ved med at opleve at afføringen løber bag om planden og det har givet mig store problemer med hudløshed og sår unden pladen. Jeg kan bare ikke få det tæt -min stomi er blevet lidt skæv denne gange da han ikke kunne lave det anderledes. Jeg har søgt min stomi sygeplejerske for hjælp men hun er mildes talt ikke nogen hjælp. Hun har nu tre gange givet mig endnu større problemer. Hun har ingen forståelse på nogen måde....jeg er virkelig ved at være desperat!!! Det fylder så meget og jeg bruger alt min energi på det i stedet for at komme mig ovenpå operationen...
Mit spørgsmål er kan jeg på et privat hospital kan finde en som kan hjælpe mig -er klar til at betale mig fra det hele bare jeg får hjælp. Føler mig virkelig i en situation hvor det er min eneste udvej da der ikke er andre en hende på mit sygehus...
Er der noget jeg kan købe som jeg kan smøre på huden som kan hjælpe den med at hele?
Hjææælp aner ikke hva jeg skal gøre!!!
Mvh. Mette