Hospitalslæger
-
Annie
- Årgang: 1956
- Stomi siden: 2009
- Geografisk sted: Albertslund
Hospitalslæger
Hej med jer, er der nogen af der har fået lavet en loopstomi på glostrup hospital, af Tyge Nordentoft, jeg skal ha sådan en d 7dec, ikke fordi jeg ikke tror han er dygtig nok, men jeg er bare altid så uheldig, skal ha den på grund af en fejloperation. larmer en kolostomi ikke mere end en ileo, ha en god weekend. venlig hilsen Annie.
-
Peter Sørensen
Re: Hospitalslæger
Hej Annie
det er meget forskelligt, hvor meget lyd der kommer.
Det bestemmes mest af hvad vi spiser og drikker, hvor meget luft vi sluger etc.
En ileostomi vil lyde som en sprutten, pga det tyndere tarmindhold og en colostomi mere som en rigtig prut.
Men igen det er for mit eget vedkommende meget sjældent, at jeg leverer en lyd, selvom jeg spiser og drikker fuldstændig som før.
jeg kan se i dit andet indlæg at du skal opereres i dec. er det en midlertidig stomi ,siden det er en loopstomi ?
det er meget forskelligt, hvor meget lyd der kommer.
Det bestemmes mest af hvad vi spiser og drikker, hvor meget luft vi sluger etc.
En ileostomi vil lyde som en sprutten, pga det tyndere tarmindhold og en colostomi mere som en rigtig prut.
Men igen det er for mit eget vedkommende meget sjældent, at jeg leverer en lyd, selvom jeg spiser og drikker fuldstændig som før.
jeg kan se i dit andet indlæg at du skal opereres i dec. er det en midlertidig stomi ,siden det er en loopstomi ?
-
Annie
- Årgang: 1956
- Stomi siden: 2009
- Geografisk sted: Albertslund
Re: Hospitalslæger
Hej Peter. ja det er meningen at jeg til sidst skal have en j-pouch, men det er jeg nu meget i tvivl om, syntes det lyder som om det er svært ar styre, og det betyder rigtig meget, men det kan jo også være at det bliver ok med ileo, så beholder jeg den, ville selvfølgelig være dejligt ikke at ha den. hilsen Annie