Operation - 1 uge efter

Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om ileostomi og stomi
Futterup
Årgang: 1974
Stomi siden: 2008
Geografisk sted: Nordsalling

Operation - 1 uge efter

Indlægaf Futterup » 9. dec 2008 11:54

Hej til alle.
Sidste mandag blev jeg kikkertopereret på Viborg Sygehus. Jeg fik fjernet min tyktarm og anlagt en ileostomi. I løbet af et par dage kom jeg af alle mine slanger. Fredag km jeg hjem igen. Jeg får dagligt besøg af en hjemmesygeplejerske. I weekenden fik jeg høj feber pga blærebetændelse. Jeg er kommet i behandling og håber snart på at være på benene igen. :D

Peter Sørensen

Re: Operation - 1 uge efter

Indlægaf Peter Sørensen » 9. dec 2008 13:02

Hej

Det var en kort indlæggelse :D ,kikkertoperationer får heldigvis en hurtigere på benene og hjem.
Håber at du får hurtigt bugt med blærebetændelsen .
Husk at lytte til din krop, stop og hold en pause ,hvis du er træt eller får ondt.
rigtig god bedring

Steen Samuelsen
Årgang: 1947
Stomi siden: 2007
Geografisk sted: Fredericia

Indlægaf Steen Samuelsen » 9. dec 2008 14:25

Hej Futterup

Tillykke med din gennemførte operation og velkommen hjem :) . Tag det bare roligt i nogen tid. Det er store ændringer din krop skal til at vænne sig til.
Med venlig hilsen ;-)

Steen

Brugeravatar
Sass
Årgang: 1978
Stomi siden: 2007
Geografisk sted: Nørreundby (9400)
Kontakt:

Indlægaf Sass » 13. dec 2008 22:10

Hej Futterup.

Tillykke med din vellykkede operation..
Som de andre siger, lyt til din krop og slap af når du har brug for det..

Jeg har læst dine andre indlæg og har selv fået stomi for ca 1½ år siden og fik en datter 14 dage efter jeg var blevet udskrevet fra sygehuset, men anyway det jeg tænkte var bare vi begge er i den sitution at vi har børn og ileostomi, så det kunne være vi havde nogen spørgsmål som den ene måske havde svar på og omvendt.. :D "just an idea"
Venlig hilsen Kim

Tilbage til "Ileostomi"