Sidste mandag blev jeg kikkertopereret på Viborg Sygehus. Jeg fik fjernet min tyktarm og anlagt en ileostomi. I løbet af et par dage kom jeg af alle mine slanger. Fredag km jeg hjem igen. Jeg får dagligt besøg af en hjemmesygeplejerske. I weekenden fik jeg høj feber pga blærebetændelse. Jeg er kommet i behandling og håber snart på at være på benene igen.
Operation - 1 uge efter
-
Futterup
- Årgang: 1974
- Stomi siden: 2008
- Geografisk sted: Nordsalling
Operation - 1 uge efter
Hej til alle.
Sidste mandag blev jeg kikkertopereret på Viborg Sygehus. Jeg fik fjernet min tyktarm og anlagt en ileostomi. I løbet af et par dage kom jeg af alle mine slanger. Fredag km jeg hjem igen. Jeg får dagligt besøg af en hjemmesygeplejerske. I weekenden fik jeg høj feber pga blærebetændelse. Jeg er kommet i behandling og håber snart på at være på benene igen.
-
Peter Sørensen
Re: Operation - 1 uge efter
Hej
Det var en kort indlæggelse
,kikkertoperationer får heldigvis en hurtigere på benene og hjem.
Håber at du får hurtigt bugt med blærebetændelsen .
Husk at lytte til din krop, stop og hold en pause ,hvis du er træt eller får ondt.
rigtig god bedring
Det var en kort indlæggelse
Håber at du får hurtigt bugt med blærebetændelsen .
Husk at lytte til din krop, stop og hold en pause ,hvis du er træt eller får ondt.
rigtig god bedring
-
Steen Samuelsen
- Årgang: 1947
- Stomi siden: 2007
- Geografisk sted: Fredericia
Hej Futterup
Tillykke med din gennemførte operation og velkommen hjem
. Tag det bare roligt i nogen tid. Det er store ændringer din krop skal til at vænne sig til.
Tillykke med din gennemførte operation og velkommen hjem
Med venlig hilsen 
Steen
Steen
- Sass
- Årgang: 1978
- Stomi siden: 2007
- Geografisk sted: Nørreundby (9400)
- Kontakt:
Hej Futterup.
Tillykke med din vellykkede operation..
Som de andre siger, lyt til din krop og slap af når du har brug for det..
Jeg har læst dine andre indlæg og har selv fået stomi for ca 1½ år siden og fik en datter 14 dage efter jeg var blevet udskrevet fra sygehuset, men anyway det jeg tænkte var bare vi begge er i den sitution at vi har børn og ileostomi, så det kunne være vi havde nogen spørgsmål som den ene måske havde svar på og omvendt..
"just an idea"
Tillykke med din vellykkede operation..
Som de andre siger, lyt til din krop og slap af når du har brug for det..
Jeg har læst dine andre indlæg og har selv fået stomi for ca 1½ år siden og fik en datter 14 dage efter jeg var blevet udskrevet fra sygehuset, men anyway det jeg tænkte var bare vi begge er i den sitution at vi har børn og ileostomi, så det kunne være vi havde nogen spørgsmål som den ene måske havde svar på og omvendt..
Venlig hilsen Kim