jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive det, men jeg føler at jeg er helt alene med alle mine sygdoms problemer, og det ved jeg jo godt inderst inde at jeg ikke er.
1 problem...........
Jeg er pouch opereret og efterfølgende fået lagt det tilbage i 2002, fordi jeg havde en masse problemer, (samme problemer som da jeg fik diagnose colitus ulcerose. Jeg har lige været på hospitalet for at få svar på nogle prøver, og det viser sig nu at jeg har en stomibrok, som de siger kan være en risiko ved at fjerne, for det kan give mig flere smerter og problemer end jeg har nu pga arvæv, og hvis jeg ikke får den fjernet, vokser den jo bare og bliver større,og hvor fedt er det at rende rundt som "ung" med en stor bule på maven, som man ikke kan skjule. er der nogen der har været ude for det samme som mig, og som er blevet stomi brok opereret....... og som kan fortælle mig hvordan i har haft det efterfølgende, og hvordan forløbet var. jeg skal på hospitalet igen i september, og sige hvad jeg har besluttet mig for. Jeg synes det er en meget svær beslutning, føler lidt at jeg skal vælge mellem pest eller colera.
2 problem..........
Jeg har i længere tid haft mange smerter i maven når jeg spiser, især sundt mad, nu siger min læge ude på hospitalet at min stomi kinker, og at løsningen kunne være at stomi kunne komme over i den anden side og sidde, men at det ikke er nogen garanti for at det bliver bedre. Er der nogen der har været ude for det samme???????????
3 problem.........
Jeg tager hele tiden på, og jeg hører tit om folk med samme sygdom, ikke kan tage på og er enormt tynde, jeg er stik modsat, jeg tager på bare jeg snakker om mad. Jeg har ikke rigtig nogen appetit, og nogle dage spiser jeg meget lidt pga kvalme, og alligevel er jeg overvægtig.
Jeg synes at det hele er nået møg, og jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med nogle svar eller erfaringer.
venlig hilsen karina