Tager I også imod alle baktusser?

Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende ileostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om ileostomi og stomi
osmania
Årgang: 1957
Stomi siden: 2005
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Tager I også imod alle baktusser?

Indlægaf osmania » 22. feb 2008 19:09

Hej allesammen.

Jeg fik blivende ileostomi december 2005 + en korrigerende operation i juni 2006 og har egentlig ikke haft de store problemer siden.

Men nu begynder jeg, at tage alle folks baktusser til mig. Jeg er nu på 3. meget voldsomme forkølelse siden oktober og ved ikke lige, hvad der sker her. Jeg skiftede job til et universitet i juni, så om det er nye baktusser eller al den medicin jeg tog før der endelig er ude af kroppen ved jeg ikke. I alle de år jeg tog medicin havde jeg f.eks. aldrig feber og selvom jeg kunne blive forkølet var det slet ikke noget der ligner det her.

Nogen bud?

Hilsen Pia

Peter Sørensen

infektioner

Indlægaf Peter Sørensen » 22. feb 2008 22:11

Hej Pia

Jeg tror faktisk at dit imunsystem er bedre nu end før operationen, for mange af de mediciner man bruger, er jo imun undertrykkende.

Jeg tror mere på at det kan skyldes at du nu arbejder i et miljø med rigtig mange mennesker, (smittekilder) :oops: og samtidig er den manglende vinter med frost vejr, super gunstig for baktusserne.

Vores venners børn har faktisk været små sløje konstant siden før jul, med hoste ,små feber og snot, kun afbrudt af en uges bedring af og til.

Håber du kan finde en fornuftig forklaring

God bedring

Tilbage til "Ileostomi"