Søger en med kolostomi som vil skrive et gæsteindlæg

Spørgsmål/debat vedrørende kolostomi
Forumregler
Spørgsmål/debat vedrørende kolostomi - læs også Stomiforeningen COPAs rådgivende artikler om kolostomi og stomi
Stomien
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. nov 2013 14:30
Kontakt:

Søger en med kolostomi som vil skrive et gæsteindlæg

Indlægaf Stomien » 23. maj 2014 00:19

Hej med jer

Jeg har bloggen www.stomien.dk - jeg har selv en ileostomi og skriver om min hverdag med stomi. Jeg Forestiller mig at det at have en ileostomi eller kolostomi langt hen af vejen er noget af det samme, men alligevel er der jo forskel. Jeg håber derfor at der er en herinde der kunne tænke sig at lave et gæsteindlæg på min blog om hvordan det er at have en kolostomi. I er meget velkomne til at kontakte mig på hej@stomien.dk hvis det kunne være noget.
Ha en dejlig dag

Bedste hilsener
Tonny
Blogger om det at leve med en stomi på www.stomien.dk Prøver at skrive det så ærligt og realistisk som muligt.

lulu/loui.

Re: Søger en med kolostomi som vil skrive et gæsteindlæg

Indlægaf lulu/loui. » 9. sep 2014 20:39

jeg vil grne jeg har kolostomi

Stomien
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. nov 2013 14:30
Kontakt:

Re: Søger en med kolostomi som vil skrive et gæsteindlæg

Indlægaf Stomien » 9. sep 2014 20:58

Hej lulu

Tak for beskeden. Jeg har faktisk fået et gæsteblog indlæg, Du kan se det her http://stomien.dk/gaesteblogger-om-kolo ... eltestatus

Jeg er dog altid interesseret i at høre andres liv med stomi så du er velkommen til at skrive et indlæg om hvordan det er at leve med en stomi og så kan vi ligge det på bloggen
Blogger om det at leve med en stomi på www.stomien.dk Prøver at skrive det så ærligt og realistisk som muligt.


Tilbage til "Kolostomi"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster