Har du en stomi historie du vil dele

Få en hyggelig snak med andre om alt andet end stomi
Forumregler
Få en hyggelig snak med andre om alt andet end stomi. Husk at du også kan få kontakt med andre stomister i forummet Kontakt med andre
Stomien
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. nov 2013 14:30
Kontakt:

Har du en stomi historie du vil dele

Indlægaf Stomien » 4. nov 2014 21:43

Hej med jer

Jeg har en blog - www.stomien.dk - og ville høre om nogle af jer havde en stomi historie fra det virkelig liv I ville dele med os andre. Jeg skriver om det at have en stomi, men det ville være fedt hvis der var nogle af jer der ville lave et gæsteindlæg om noget af det I oplever i hverdagen. Det kan være et uheld, madvarer I ikke kan tåle, en rejse der gik godt eller skidt, det er egentlig op til jer.
Der er selvfølgelig mulighed for at være anonym. Hvis du har noget på hjerte må du gerne skriver til mig på hej@stomien.dk så kan vi snakke lidt om det.

Håber at høre fra jer.

Vh Tonny
Blogger om det at leve med en stomi på www.stomien.dk Prøver at skrive det så ærligt og realistisk som muligt.

Fildaan
Indlæg: 1
Tilmeldt: 27. dec 2014 17:15

Re: Har du en stomi historie du vil dele

Indlægaf Fildaan » 10. jan 2015 01:26

Det er rart, at der er en mulighed, men det er svært at beskrive det hele, desværre.

Stomien
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. nov 2013 14:30
Kontakt:

Re: Har du en stomi historie du vil dele

Indlægaf Stomien » 3. maj 2015 19:59

Hej

Det var ikke fordi man skulle skrive hele sin historie. Det kunne bare godt være at en af jer sad med en lille historie I ville dele. Det kunne være om en god, mærkelig, underlig, hyggelig lille ting. De ting jeg deler er ofte små hverdags ting og måske sad der en som havde noget på hjerte.

God aften
Tonny
http://Www.stomien.dk
Blogger om det at leve med en stomi på www.stomien.dk Prøver at skrive det så ærligt og realistisk som muligt.


Tilbage til "Hyggekrogen"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst