flere kategorier i forummet

Stil spørgsmål vedrørende Stomiforeningen COPA, hjemmesiden/forummet, rapportér fejl, eller kom med forslag til forbedringer/tiltag til hjemmesiden/forummet.
Forumregler
Stil spørgsmål vedrørende Stomiforeningen COPA, hjemmesiden/forummet, rapportér fejl, eller kom med forslag til forbedringer/tiltag til hjemmesiden/forummet.
Peter Sørensen

flere kategorier i forummet

Indlægaf Peter Sørensen » 13. sep 2007 20:42

Jeg har i dag oprettet , flere kategorier for at gøre det lidt nemmere at finde et emne.
Det har medført at jeg har flyttet mange af de indlæg der var under ileostomi, (der var rigtig mange) over i de nye.
Husk iøvrigt at der i forummet er en søgefunktion, den er øverst på siden, den viser de indlæg der indeholder det du søger efter.

Brugeravatar
COPA
Administrator
Indlæg: 165
Tilmeldt: 23. dec 2003 13:24

Indlægaf COPA » 14. sep 2007 00:32

Hej Peter

Ja, det var tiltrængt med en lille oprydning i forummet.

Jeg synes det er godt med de nye kategorier. Det vil gøre det nemmere for brugerne af siden at finde relevant information (evt. med hjælp fra søgefunktionen).
Bemærk: Vi har ikke slettet nogle emner/indlæg, vi har blot flyttet udvalgte emner over til nye kategorier for at skabe et bedre overblik.

Hvis andre har forslag til flere kategorier i forummet, eller generelle forbedringer/forslag til copa.dk, så skriv gerne en besked til Peter, mig eller kontakt COPA med kontaktformularen. Man kan også skrive i dette forum ("Vedrørende COPA's hjemmeside").
Indsat for Stomiforeningen COPA af
web hos Huset Venture

-----------------------------


Tilbage til "Vedrørende COPA og copa.dk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster