Læserbrev i COPA-bladet

Stil spørgsmål vedrørende Stomiforeningen COPA, hjemmesiden/forummet, rapportér fejl, eller kom med forslag til forbedringer/tiltag til hjemmesiden/forummet.
Forumregler
Stil spørgsmål vedrørende Stomiforeningen COPA, hjemmesiden/forummet, rapportér fejl, eller kom med forslag til forbedringer/tiltag til hjemmesiden/forummet.
tommy
Indlæg: 34
Tilmeldt: 11. okt 2009 13:42
Årgang: 1956
Stomi siden: 2009
Geografisk sted: Næstved

Læserbrev i COPA-bladet

Indlægaf tommy » 10. mar 2012 13:55

Hvordan i alverden kan et læserbrev som ” fri af 16 års smertehelvede” dog slippe igennem som læserbrev i COPA.

Et mirakelmiddel, som har forbedret mit liv og bla bla bla efterfulgt af flere anprisninger og udokumenterede virkninger fra Pernilles side. At hun så også kan tjene lidt på sin ”personlige beretning” er jo bare hyggeligt.

I lokalaviserne hedder den slags reklame der optræder forklædt som en artikel eller et læserbrev meget passende ”luderstof”, og det ser jeg meget gerne vores medlemsblad fri for.

Og redaktøren havde såmænd ikke behøvet at yde en særlig indsats for at afsløre det virkelige formål med ”læserbrevet”

Prøv en simpel googlesøgning, og se hvor mange fora colostrum og Pernille optræder i.

Og hvis det er for besværligt, så søg i Copas eget forum, hvor ”afsløringen” allerede ligger.

Så redaktør : et dementi i næste nummer af COPA, og en fremtidig redaktionel linje, hvor diverse frelsere ikke får adgang til at anprise deres mirakelmiddel ønskes herfra.

Merete Møller
Indlæg: 56
Tilmeldt: 27. okt 2010 16:35
Årgang: 1941
Stomi siden: 1972
Geografisk sted: Stevns

Re: Læserbrev i COPA-bladet

Indlægaf Merete Møller » 10. mar 2012 16:59

Jamen, er det ikke det vi grødbønder kalder for råmælk? Enig med Tommy i øvrigt. Forresten er der er mange dybsindigheder i bladet. F.eks. undrer det mig, at der under "Læserne skriver" bl.a. står: "Fremsatte meninger behøver ikke at være delt af Copas forretningsudvalg". Hvorfor skal forrretningsudvalget blandes ind i læserbrevene? Kan da ikke forestille mig at det har noget med en slags censur at gøre ..... Men man må græmmes over teksten på forsiden: "Vinterlejr for unge stomioperede" :roll: Der kan altid smutte et og andet og sætternissen er en drilsk herre - men 4.500 blade med sådan en tyrkfejl, det er bare for meget. Så er den ged vist operet!
Hilsen
Merete :D

gást

Re: Læserbrev i COPA-bladet

Indlægaf gást » 11. mar 2012 17:35

Hej Tommy

Forstár ikke helt dit angreb. Jeg tjener ikke pá nogen máder penge pá artiklem, men formidler naturligvis gerne folk videre til hende som jeg selv kóber det igennem. At nogen kan have ondt af at jeg deler min historie med andre, som evt ogsá kunne have gavn af produktet har jeg meget svár ved at forholde mig til.
Med venlig hilsen
Pernille


tommy skrev:Hvordan i alverden kan et læserbrev som ” fri af 16 års smertehelvede” dog slippe igennem som læserbrev i COPA.

Et mirakelmiddel, som har forbedret mit liv og bla bla bla efterfulgt af flere anprisninger og udokumenterede virkninger fra Pernilles side. At hun så også kan tjene lidt på sin ”personlige beretning” er jo bare hyggeligt.

I lokalaviserne hedder den slags reklame der optræder forklædt som en artikel eller et læserbrev meget passende ”luderstof”, og det ser jeg meget gerne vores medlemsblad fri for.

Og redaktøren havde såmænd ikke behøvet at yde en særlig indsats for at afsløre det virkelige formål med ”læserbrevet”

Prøv en simpel googlesøgning, og se hvor mange fora colostrum og Pernille optræder i.

Og hvis det er for besværligt, så søg i Copas eget forum, hvor ”afsløringen” allerede ligger.

Så redaktør : et dementi i næste nummer af COPA, og en fremtidig redaktionel linje, hvor diverse frelsere ikke får adgang til at anprise deres mirakelmiddel ønskes herfra.

gást

Re: Læserbrev i COPA-bladet

Indlægaf gást » 11. mar 2012 17:38

Hej igen

Kan godt se at nár jeg sóger pá LR Colostrum kommer der en frem ved navn Pernille Karlson, men eftersom jeg hedder Sórensen og overhovedet ikke kender denne Pernille ved jeg ikke helt hvad du henviser til.

Mange hilsener

Pernille

gást skrev:Hej Tommy

Forstár ikke helt dit angreb. Jeg tjener ikke pá nogen máder penge pá artiklem, men formidler naturligvis gerne folk videre til hende som jeg selv kóber det igennem. At nogen kan have ondt af at jeg deler min historie med andre, som evt ogsá kunne have gavn af produktet har jeg meget svár ved at forholde mig til.
Med venlig hilsen
Pernille


tommy skrev:Hvordan i alverden kan et læserbrev som ” fri af 16 års smertehelvede” dog slippe igennem som læserbrev i COPA.

Et mirakelmiddel, som har forbedret mit liv og bla bla bla efterfulgt af flere anprisninger og udokumenterede virkninger fra Pernilles side. At hun så også kan tjene lidt på sin ”personlige beretning” er jo bare hyggeligt.

I lokalaviserne hedder den slags reklame der optræder forklædt som en artikel eller et læserbrev meget passende ”luderstof”, og det ser jeg meget gerne vores medlemsblad fri for.

Og redaktøren havde såmænd ikke behøvet at yde en særlig indsats for at afsløre det virkelige formål med ”læserbrevet”

Prøv en simpel googlesøgning, og se hvor mange fora colostrum og Pernille optræder i.

Og hvis det er for besværligt, så søg i Copas eget forum, hvor ”afsløringen” allerede ligger.

Så redaktør : et dementi i næste nummer af COPA, og en fremtidig redaktionel linje, hvor diverse frelsere ikke får adgang til at anprise deres mirakelmiddel ønskes herfra.

tommy
Indlæg: 34
Tilmeldt: 11. okt 2009 13:42
Årgang: 1956
Stomi siden: 2009
Geografisk sted: Næstved

Re: Læserbrev i COPA-bladet

Indlægaf tommy » 11. mar 2012 22:16

Hej Pernille.

Jeg synes egentlig at vores webredaktør har svaret udmærket på dine indvendinger da du postede dit læserbrev på vores hjemmeside :

"Jeg har dog slettet dine kontaktinformationer, da jeg har mistanke om at produktet du nævner sælges ved hjælp af metoder der kunne gøre det interessant for dig at lave "personlig reklame"/produktinformation i COPAs forum - en mistanke der blandt andet styrkes når din "bedre halvdel er fritidsforhandler af LR's produkter herunder også Kosttilskud" samt søgninger på nettet der viser at LR's produkter sælges ved "homeparties" og muligvis andre MLM-strategier"

Hilsen

Tommy

tommy
Indlæg: 34
Tilmeldt: 11. okt 2009 13:42
Årgang: 1956
Stomi siden: 2009
Geografisk sted: Næstved

Re: Læserbrev i COPA-bladet

Indlægaf tommy » 11. mar 2012 22:38

Hej igen Pernille.

Lige et lillebitte PS herfra.

Det kan jo ikke undgå at virke lidt påfaldende hvor identiske mange af sætningerne i artiklen?? fra Hedensted avis er med sætningerne i dit læserbrev, så jeg vil fastholde og såmænd også gerne præcisere min opfordring til vores redaktør.

Når du får "læserbreve" der anviser alternative mirakelmidler og desuden indeholder oplysninger om, hvor og hvordan man kan købe disse midler, så undersøg grundigt om ikke du er udsat for viral markedsføring, som via flaming på diverse fora, blogs og andre medier, blot ønsker at fremme salget af eget produkt.

Jeg beklager overfor dig Pernille, hvis du er blevet misforstået, men jeg vil da ikke undlade at advare imod at man bruger sine surt optjente penge på det som bønderne kalder "råmælk" , "komælk" eller bare "mælk", ved at involvere sig i homeparties og lignende.

Hilsen

Tommy

gást

Re: Læserbrev i COPA-bladet

Indlægaf gást » 12. mar 2012 19:33

Hej igen
Vil til mit forsvar lige sige at man i LR regi ikke má bruge egne erfaringer til at fremme eget salg, og at jeg derfor ogsà kòber det hos en anden forhandler til samme pris som alle andre. Man har lánge forsket i Colostrums indvirkning pá mave/tarm systemet og nej der ligger ingen dokumenteret virkning, da det er et kosttilskud og som reglerne er i danmark má man dokumentere virkningen. Har hórt om flere som har haft stor gavn af produktet, sá vil stadig anbefale folk at próve. Man kan kóbe Colostrum i flere forretninger, dog er LR den eneste der indtil videre har det i flydende form, hvilket er grunden til at jeg kóber det der. Min hensigt med artiklen i Hedensted avisen, samt láserbrevet er sámánd bare at góre opmárksom pá at vi er nogen som er blevet hjulpet til en bedre livskvalitet gennem et naturprodukt ( hvor lágerne har opgivet med kirugi og medicin) og at der ogsá er en mulighed for at det kan hjálpe andre. Har talt med fagpersoner om produktet og man er absolut ikke afvisende overfor effekten, samt at det kan have en god effekt pá tarmbetándelser. Og jeg vil endnu engang understrege at det ikke er min hensigt at tjene nogen penge pá dette, blot hábe pá at jeg kan hjálpe andre med de samme lidelser.

Mange hilsener

Pernille
tommy skrev:Hej igen Pernille.

Lige et lillebitte PS herfra.

Det kan jo ikke undgå at virke lidt påfaldende hvor identiske mange af sætningerne i artiklen?? fra Hedensted avis er med sætningerne i dit læserbrev, så jeg vil fastholde og såmænd også gerne præcisere min opfordring til vores redaktør.

Når du får "læserbreve" der anviser alternative mirakelmidler og desuden indeholder oplysninger om, hvor og hvordan man kan købe disse midler, så undersøg grundigt om ikke du er udsat for viral markedsføring, som via flaming på diverse fora, blogs og andre medier, blot ønsker at fremme salget af eget produkt.

Jeg beklager overfor dig Pernille, hvis du er blevet misforstået, men jeg vil da ikke undlade at advare imod at man bruger sine surt optjente penge på det som bønderne kalder "råmælk" , "komælk" eller bare "mælk", ved at involvere sig i homeparties og lignende.

Hilsen

Tommy


Tilbage til "Vedrørende COPA og copa.dk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster