COPA logo som button på sit profilbillede på FB

Stil spørgsmål vedrørende Stomiforeningen COPA, hjemmesiden/forummet, rapportér fejl, eller kom med forslag til forbedringer/tiltag til hjemmesiden/forummet.
Forumregler
Stil spørgsmål vedrørende Stomiforeningen COPA, hjemmesiden/forummet, rapportér fejl, eller kom med forslag til forbedringer/tiltag til hjemmesiden/forummet.
Ivaluti
Indlæg: 15
Tilmeldt: 24. aug 2010 13:28
Årgang: 1976
Stomi siden: 2010

COPA logo som button på sit profilbillede på FB

Indlægaf Ivaluti » 31. mar 2011 17:32

Hej alle!

Jeg vil gerne vide om man må bruge COPA logoet som en tilføjelse på sit profilbillede på eksempelvis FB, sådan som folk ynder at gøre for tiden med nej til atomkraft og FCK-logoer? Er der et problem med ophavsrettigheder? Og hvis man må er der så nogen der ved hvordan man gør det?

Vh. Ivaluti

Peter Sørensen

Re: COPA logo som button på sit profilbillede på FB

Indlægaf Peter Sørensen » 31. mar 2011 21:30

hej Ivaluti

God ide, men hvis det skal være gratis, kræver det tilmelding til en special applikation, på Copa´s facebookside, for at bruge den skal jeg give firmaet bag, skriftlig lov til :
Få adgang til mine grundlæggende data
Omfatter navn, profilbillede, køn, netværk, bruger-id, liste over venner og alle andre oplysninger, som jeg har delt med alle.


Det vil jeg godt nok ikke :-)

migo
Indlæg: 79
Tilmeldt: 16. mar 2010 14:30
Årgang: 1968
Stomi siden: 2009
Geografisk sted: Holte

Re: COPA logo som button på sit profilbillede på FB

Indlægaf migo » 31. mar 2011 21:48

Det er vel kun hvis man vil bruge den pågældende app til at lave billedet ? Hvad hvis man selv laver det, løber man så ind i ophavsrettigheder for at bruge COPA logoet ?

Peter Sørensen

Re: COPA logo som button på sit profilbillede på FB

Indlægaf Peter Sørensen » 31. mar 2011 22:06

Hej Migo
med hensyn til brug af logoet http://www.copa.dk/andet/brugerbetingelser/
logoet kan downloades her http://www.copa.dk/andet/presse/, hvis man har fået lov til at anvende det.


Tilbage til "Vedrørende COPA og copa.dk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster