rettidig omhu
Forumregler
Stil spørgsmål vedrørende Stomiforeningen COPA, hjemmesiden/forummet, rapportér fejl, eller kom med forslag til forbedringer/tiltag til hjemmesiden/forummet.
Stil spørgsmål vedrørende Stomiforeningen COPA, hjemmesiden/forummet, rapportér fejl, eller kom med forslag til forbedringer/tiltag til hjemmesiden/forummet.
rettidig omhu
Interessegruppen Colitis-/Crohngruppen ,var det mon ikke på sin plads at slette en afdøds navn og kontakt oplysninger , Lene er desværre død for flere år siden , det er da trist at man ikke vedligeholder siderne , Marianne Bodi er heller ikke gruppe bestyrer mere.
-
- Årgang: 1951
- Stomi siden: 1973
- Geografisk sted: Kolt, 8361 Hasselager
Re: rettidig omhu
Hej alle
Det er korrekt, at Colitisgruppen har været "død" i nogle år. Marianne Bodi står ikke nævnt som kontaktperson.
Der er nu en ny kontaktperson, øst for Storebælt, Svend Larsen, der vil prøve at få liv i gruppen med tilbud om arrangementer målrettet personer med colitis/crohn.
Hilsen Henning Granslev, landsformand COPA
Det er korrekt, at Colitisgruppen har været "død" i nogle år. Marianne Bodi står ikke nævnt som kontaktperson.
Der er nu en ny kontaktperson, øst for Storebælt, Svend Larsen, der vil prøve at få liv i gruppen med tilbud om arrangementer målrettet personer med colitis/crohn.
Hilsen Henning Granslev, landsformand COPA
Henning Granslev
har du læst teksten ?
- så meld jer til Marianne Bodi eller Lene Lund-Thomsen
- så meld jer til Marianne Bodi eller Lene Lund-Thomsen
-
- Årgang: 1951
- Stomi siden: 1973
- Geografisk sted: Kolt, 8361 Hasselager
Hej Sigfrida.
Ja, jeg har læst teksten, den er fra sidst i 2011. Jeg får Svend til at skrive lidt nyt, og webmaster kan så slette den gamle tekst.
Hilsen Henning
Ja, jeg har læst teksten, den er fra sidst i 2011. Jeg får Svend til at skrive lidt nyt, og webmaster kan så slette den gamle tekst.
Hilsen Henning
Henning Granslev
Tilbage til "Vedrørende COPA og copa.dk"