En tur i svømmehallen

Her kan du debatere arbejde, sport og fritidsaktiviteter
Forumregler
Læs mere om livet med stomi. Husk også at Stomiforeningen COPA tilbyder gratis rådgivning
pige24

En tur i svømmehallen

Indlægaf pige24 » 2. feb 2008 03:02

Hejsa alle.

Jeg har haft stomi i 5 år snart, men har altid været for genert eller blufærdig til at gå i svømmehal. før i tiden elskede jeg at svømme og var ikke til at drive op, men det forsvandt da jeg fik en pose på maven.
synes man kunne se den gennem badedragten og at være nøgen sammen med andre mennesker, aldrig.

Var single i 3 år, men så fandt jeg en virkelig sød kæreste, og nu venter vi vores 1. barn... glæder mig virkelig...
en anden god ting ved ham var at han overvandt mit ALT for meget generthed.
Man skal jo både til scanning og jordemødre som skal tage en på maven...
Så for tre uger siden tog jeg tyren ved hornene og gik i svømmehal med posen og det hele...

godt nok var det klokken 11 så der var ikke særlig mange mennesker, men bare det at ligge i vandet og plaske rundt var skønt!
så jeg har været der mindst en gang om ugen siden.

skal stadig trække vejret en ekstra gang når der kommer folk, men jeg har gjort det. Og det bedste, der har "kun" været EN som har kigget lidt på mig-... men det kunne også være fordi jeg er gravid og sådan...

Ville bare sige at man vist godt kan gøre alt, bare man er sikker på sig selv... puha, håber I andre også har gode oplevelser..

pige24

Peter Sørensen

svømme

Indlægaf Peter Sørensen » 3. feb 2008 18:41

Hej

tak for dit positive indlæg, som taler for sig selv :lol:
Du har fuldstændig ret, mange af de ting man går og tror bliver umulige med stomi, er mulige hvis man giver dem lov til at ske.


Tilbage til "Leve med stomien"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster